شناسهٔ خبر: 23049005 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

هلال‌احمر آماده ارائه خدمات تخصصی توانبخشی به «هانیه یزدان‌شناس‌» است

صاحب‌خبر -
رئیس جمعیت هلال‌احمر از آمادگی کادر درمانی این جمعیت برای ارائه خدمات درمان توانبخشی تخصصی به هانیه یزدان‌شناس، قهرمان ۱۳ ساله کرمانشاهی که برای نجات جان خواهر سه‌ساله خود قطع نخاع شده است، در بیمارستان فوق‌تخصصی توانبخشی نورافشار خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، دکتر علی‌اصغر پیوندی با تأکید بر این موضوع گفت: بیمارستان فوق‌تخصصی پزشکی –ورزشی نورافشار که متعلق به هلال‌احمر است، کادر درمانی مجرب و امکانات بسیار مناسبی در حوزه درمان‌ و بازتوانی‌های توانبخشی دارد و علاوه بر خدمت‌رسانی به تمامی بیماران نیازمند، سابقه درخشانی در بهبود بیمارانی چون سارا عبدالملکی از قهرمانان راگبی کشور دارد.
‌وی افزود: هلال‌احمر از ارائه هیچ‌گونه خدمات تخصصی توانبخشی و دارویی برای هانیه و خانواده او دریغ نخواهد کرد. به علاوه از محل کمک‌های مردمی، کمک هزینه‌ای نیز بابت ساخت مسکن به این خانواده ارائه خواهد شد.
ظهر دیروز هم جمعی از مسئولان جمعیت هلال احمر کرمانشاه به نمایندگی از رئیس جمعیت به عیادت این دختر قهرمان رفتند و با بررسی وضعیت جسمانی او، آمادگی هلال احمر را برای ارائه خدمات درمانی تخصصی در تهران اعلام کردند.

نظر شما