شناسهٔ خبر: 23040572 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

محکومیت قاچاقچیان کالا و ارز در استان ایلام به ۲۲ میلیارد ریال جزای نقدی

خبرگزاری شبستان: مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام، گفت: قاچاقچیان کالا و ارز در این استان از ابتدای امسال تاکنون به پرداخت ۲۲ میلیارد و ۵۵۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده اند.

صاحب‌خبر -

نعمت الله بیرانوند، صبح امروز (۲۵ آذر) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: شعب رسیدگی کننده به پرونده های این حوزه با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر خسارت بسیار زیاد مقوله قاچاق کالا بر اقتصاد ملی تلاش کرده اند در سریع ترین زمان ممکن پرونده های این حوزه را مورد رسیدگی قرار داده تا مجرمان به سزای عمل غیر قانونی خود برسند.

 

وی ادامه داد: در این راستا نیز شعب مختلفی برای رسیدگی تشکیل شد و با توجه به اینکه در برخی شهرستان های استان نمایندگی این اداره کل مستقر نیست، در شهرستان های دارای نمایندگی وظایف و پرونده های شهرستان های مجاور انجام می شود.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام تاکید کرد: این اداره کل در شهرستان های ایوان ، ملکشاهی ، سیروان ، بدره و آبدانان نمایندگی ندارد که رسیدگی به پرونده های واصله در شهرستان های ایوان و ملکشاهی در شعبه ایلام و شهرستان سیروان در شعبه سرابله و شهرستان های بدره و آبدانان نیز در شعبه دره شهر انجام می شود.

 

بیرانوند گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۷۴ پرونده در زمینه قاچاق کالا و ارز در استان ایلام به شعب رسیدگی کننده تعزیرات حکومتی واصل شده است که تاکنون به ۱۶۰ پرونده رسیدگی شده و مختومه شده اند.

 

وی اضافه کرد: در مجموع پس از بررسی های صورت گرفته خاطیان به پرداخت ۲۲ میلیارد و ۵۵۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده اند.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام از عموم دستگاه های نظارتی خواست مبارزه با قاچاقچیان را به منظور تقویت اقتصاد ملی و تحقق اهداف رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی با جدیت پیگیری و دنبال کنند.

 

نظر شما