شناسهٔ خبر: 23040242 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

بانک تجارت حامی جایزه ملی "یحیی"

مراسم اختتامیه چهارمین جایزه ملی و مردمی "یحیی" ویژه محیط‌بانان سراسر کشور با میزبانی و حمایت بانک تجارت برگزار شد.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین / بنابر اعلام بانک تجارت، در این مراسم که با همکاری انجمن یوزپلنگ ایرانی و حضور محیط‌بانان و جمعی از دوستداران محیط‌زیست در محل سالن آمفی تئاتر این بانک برگزار شد، کاظم‌پور، رییس اداره روابط عمومی بانک تجارت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای محیط‌بان گفت: حفظ و حراست از محیط زیست و تقدیر از زحمات محیط‌بانان شجاع ایران باید بخشی از مسئولیت‌­های اجتماعی سازمان‌­های بزرگ کشور باشد و تمام ارگان‌­ها سعی کنند با استفاده از امکانات و توانمندی­‌های خود به بهترین شکل ممکن حامی حافظان محیط‌زیست باشند.

وی در ادامه افزود: بانک تجارت طی سال­‌های اخیر کوشیده است تا ضمن رعایت اصول اخلاق حرفه‌­ای، به مسئولیت‌­های اجتماعی و ملی خود نیز عمل کند. از این‌­رو جدا از اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی غیر آلاینده، اقدامات گسترده و موثری همچون راه‌­اندازی سامانه اتوماسیون اداری بدون کاغذ، حمایت از فرهنگ عدم استفاده از خودرو شخصی با شعار سه شنبه‌­های بدون خودرو، حمایت از آثار زیست محیطی هنرمند بزرگ کشورمان کامبیز درم بخش و برگزاری جشنواره‌­ها و مسابقات عکس با هدف فرهنگ‌­سازی حفظ محیط زیست، میان کارکنان، مشتریان و آحاد جامعه انجام داده است.

جایزه ملی یحیی همه ساله  به یاد محیط‌بان شهید "یحیی شاه کوه محلی" که تیرماه ۱۳۸۵ در مقابله و درگیری با شکارچیان غیرمجاز به شهادت رسید، به همت انجمن یوزپلنگ ایرانی و حافظان حیات‌وحش ایران در راستای قدردانی مردمی از محیط‌بانان برگزار می‌شود. در قالب این جشنواره محیط بانان از سراسر کشور تصاویر و مدارک مربوط به عملکرد خود در انجام امور محیط‌بانی را به دبیرخانه این جایزه ارسال می‌کنند و هیات داوران جشنواره پس از بررسی آثار ارسالی به سه نفر برتر هدایای ارزنده‌ای اهدا می­‌کند.

باشگاه مشتریان و شرکت آهوان بانک تجارت، دانشگاه محیط زیست کرج و ... از دیگر حامیان این رویداد فرهنگی بودند./ ایسنا

نظر شما