شناسهٔ خبر: 23030498 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعلام میزان بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته در استان

خبرگزاری صداوسیما

اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد میزان بارش‌های 24 ساعت گذشته استان تا ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه امروز را اعلام کرد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، بنابر اعلام اداره کل هواشناسی استان طی این مدت بیشترین بارش مربوط به شهر چیتاب با بارش ۳۵ میلیمتر باران بوده است. در همین مدت در لنده ۲۸ میلیمتر، قلعه دختر ۲۷، سی سخت ۱۸ و ۲ دهم، قلعه رئیسی ۳۳، جاورده ۱۱ و ۵ دهم، لیکک ۲۰ و ۴ دهم، یاسوج ۱۶ و ۵ دهم، دهدشت ۱۵ و ۱ دهم، چرام ۱۲، دوگنبدان ۱۱ و ۲ دهم، باشت ۱۶، لوداب ۱۶، سرفاریاب ۹، گچساران ۲ و ۲ دهم و در امامزاده جعفر(ع) هم ۱۳ و ۶ دهم میلیمتر باران بارید.

صاحب‌خبر -
 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، بنابر اعلام اداره کل هواشناسی استان طی اعلام میزان بارش های اخیر در استان این مدت بیشترین بارش مربوط به شهر چیتاب با بارش ۳۵ میلیمتر باران بوده است.
در همین مدت در لنده ۲۸ میلیمتر، قلعه دختر ۲۷، سی سخت ۱۸ و ۲ دهم، قلعه رئیسی ۳۳، جاورده ۱۱ و ۵ دهم، لیکک ۲۰ و ۴ دهم، یاسوج ۱۶ و ۵ دهم، دهدشت ۱۵ و ۱ دهم، چرام ۱۲، دوگنبدان ۱۱ و ۲ دهم، باشت ۱۶، لوداب ۱۶، سرفاریاب ۹، گچساران ۲ و ۲ دهم و در امامزاده جعفر(ع) هم ۱۳ و ۶ دهم میلیمتر باران بارید.

نظر شما