شناسهٔ خبر: 23015777 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

سرمربی تیم بادران:

بزرگی عامل نباختن پرسپولیس به بادران نیست

محمد ربیعی گفت:‌ قرار نیست بازیکنان بادران اجازه دهند تا پرسپولیس تیم از پیش برنده دیدار جام حذفی باشد.

صاحب‌خبر -

محمد ربیعی درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درباه دیدار تیمش برابر پرسپولیس در جام حذفی گفت: «قبل از هر چیز باید قهرمانی پرسپولیس در نیم‌فصل اول لیگ برتر را به برانکو ایوانکوویچ، بازیکنان، مدیران و هواداران این تیم تبریک بگویم. این قهرمانی بیانگر آن است که تیم بادران بازی بسیار سختی را روز جمعه برابر پرسپولیس پیش‌رو دارد و این بازی می‌تواند سخت‌ترین بازی این فصل تیم ما باشد.»

وی افزود: «پرسپولیس تیم بسیار آماده‌ای است و نیازی به تعریف و تمجید ندارد. ما هم در سطح خودمان تیم خوبی هستیم و تا اینجای فصل بازی‌های بسیار خوبی را ارائه کردیم. همان‌طور که پرسپولیس بهترین خط حمله لیگ برتر را در اختیار دارد ما هم برترین خط حمله لیگ یک آزادگان را به دست آوردیم و این موضوع گویای آن است که قرار نیست ما اجازه دهیم تا پرسپولیس تیم از پیش برنده این دیدار باشد. به طور حتم آمار خوب گلزنی هر دو تیم می‌تواند بازی تماشاگرپسندی را برای کسانی که این مسابقه را می‌بینند، فراهم کند.»

سرمربی تیم بادران با اشاره به این موضوع که برابر پرسپولیس به باخت فکر نمی‌کند، بیان داشت: «پیکان تنها تیم ایرانی است که موفق شده این فصل پرسپولیس را شکست دهد. ما هم تیمی هستیم که پیکان را در جام حذفی شکست دادیم. بازی در جام حذفی دو سویه است. یک سو باخت و سویی دیگر هم برد است. ما برای حذف کردن پرسپولیس از تمام توانایی‌هایی که داریم، استفاده می‌کنیم تا در مرحله بعدی رقابت‌های جام حذفی نیز حاضر باشیم.»

ربیعی تاکید کرد: «ما علاوه بر آنکه بازیکنان جوان و جویای نام داریم، از بازیکنانی در ترکیب تیم‌مان بهره می‌بریم که تجربه بازی در لیگ برتر را مقابل تماشاگران پرسپولیس داشته‌اند. بنابراین دلیل ندارد که پرسپولیس به واسطه نام بزرگی که دارد برابر ما برنده باشد. بازیکنان ما همه تلاش خود را خواهند کرد تا با استراتژی مشخصی که داریم، نمایش قابل قبولی را ارائه دهیم و بتوانیم یکی از تیم‌هایی باشیم که سهمیه تیم‌های لیگ یک را در دور یک چهارم نهایی جام حذفی افزایش دهیم.»

سرمربی بادران درباره اینکه بارها پیش آمده تیم‌های کم نام و نشان نتوانسته‌اند از گل زده‌شان برابر تیم‌های مطرح تا پایان مسابقه دفاع کنند،‌ بیان داشت: «تیم ما یکشنبه برابر ماشین‌سازی بازی کرد و از آن روز تا جمعه فقط 4 روز فرصت داشته تا خود را آماده مصاف با پرسپولیس کند. در این روزها همه سعی خود را کرده‌ایم تا از تمامی ابعاد و جوانب مختلاف بازیکنان را آماده دیدار با پرسپولیس کنیم. به طور حتم در مورد اتفاقات مختلف مسابقه از جمله اینکه در زمانی که از حریف جلو افتادیم باید چه استراتژی‌هایی را در زمین پیاده کنیم، صحبت کرده‌ایم. امیدوارم بازیکنان درون زمین به درستی سیاست‌ها و منطق‌هایی که برای‌شان تعریف شده را رعایت کنند تا نتیجه بسیار خوبی بگیریم.»

ربیعی درباره در خصوص شرایط تیمش در لیگ آزادگان نیز اظهارداشت: «ما یک پروسه فنی را پشت‌سر گذاشتیم. توانستیم 33 امتیاز از 17 بازی بگیریم و این شانس را داریم تا خود را در میان تیم‌های بالای جدول حفظ کنیم. به طور کلی از بازیکنان تیمم راضی هستم و تصورم این این است که آنها با برنامه‌ریزی مناسبی تا پایان فصل بتوانند یکی از تیم‌هایی باقی بمانند که شانس حضور در لیگ برتر را برای خود حفظ کنند.»

نظر شما