شناسهٔ خبر: 23009993 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

قانون گرایی وظیفه جنبش دانشجویی در دهه پنج انقلاب + فیلم

خبرگزاری صداوسیما

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: قانون گرایی و اعتدال گرایی وظیفه جنبش دانشجویی در دهه پنجم انقلاب است.

صاحب‌خبر -

قانون گرایی وظیفه جنبش دانشجویی در دهه پنج انقلاب + فیلمبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، محمدرضا عارف در جشن روز دانشجو در دانشگاه شهرکرد، افزود: با پیروزی انقلاب دستاوردهای ارزشمندی به دست آوردیم اما هنوز تا تحقق آرمان های انقلاب و حاکمیت ارزش ها فاصله داریم لذا جنبش دانشجویی در دهه پنجم باید جایگاه کلیدی داشته باشد.

وی گفت: خلوص نیت، خلاقیت، امیدواری و نشاط، تلاش برای اعتلای کشور و مطالبه گری برای تغییر و اصلاح امور به عنوان مسیری مستمر برای جنبش های دانشجویی است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، نقد عملکردها، عدم وابستگی به جریانات خارج از دانشگاه و تلاش جدی برای علم اندوزی و تبدیل علم به ثروت را از ویژگی های جنبش دانشجویی برشمرد.

عارف 16 آذر را نقطه عطفی در جنبش دانشجویی دانست و گفت: جنبش دانشجویی با دستاوردهای ارزشمند خود در اوایل انقلاب با 175 هزار دانشجو موفق به شکست رژیم طاغوت شد و هم اکنون با جمعیتی چهار و نیم میلیون نفری و رشد 25 برابری جمعیت دانشجویی روبرو هستیم که سرنوشت و آینده کشور در دستان این جمعیت است.

mp4
<div id="video-display-embed-code_1674377" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/1938704/1674377?width=400&height=300"></script></div>
قانون گرایی وظیفه جنبش دانشجویی در دهه پنج انقلاب + فیلم قانون گرایی وظیفه جنبش دانشجویی در دهه پنج انقلاب + فیلم قانون گرایی وظیفه جنبش دانشجویی در دهه پنج انقلاب + فیلم قانون گرایی وظیفه جنبش دانشجویی در دهه پنج انقلاب + فیلم قانون گرایی وظیفه جنبش دانشجویی در دهه پنج انقلاب + فیلم قانون گرایی وظیفه جنبش دانشجویی در دهه پنج انقلاب + فیلم

نظر شما