شناسهٔ خبر: 23001905 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون جودو | لینک خبر

پایان سمینار 3روزه مربیگری بین المللی جودو با تدریس الکساندر جاتسکویچ

صاحب‌خبر -

سمینار 3روزه مربیگری جودو زیر نظر "الکساندر جاتسکویچ" مدرس بین المللی فدراسیون جهانی جودو امروز دوشنبه 20آذر ماه در تهران به پایان رسید.

 

یه گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، با برنامه ریزی صورت گرفته از سوی مسولین فدراسیون بهمنظور آشنایی مربیان کشورمان به علم روز جودو جهان، سمینارمربیگری با تدریس الکساندر جاتسکویچ از مدرسان فدراسیون جهانی جودو به مدت 3روز در کشورمان برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش در این دوره آموزشی که با استقبال خوبی از سوی مریبان کشورمان همراه بود، مربیانی از کشورهای کویت، سنگاپور، افغانستان، عراق، بوتان و چند کشور دیگر نیز حضور داشتند..


الکساندر جاتسکویچ بلژیکی یکی از موفق ترین مدرسان فدراسیون جهانی جودو است و سوابق خوبی چون سرمربیگری تیم ملی بلژیک و قزاقستان را در کارنامه دارد. تیم ملی قزاقستان با هدایت وی نخستین مدال طلای بازی های آسیایی و همچنین مدال المپیک و جهان را به دست آورد وی همچنین از داوران بین المللی است و در این سمینار سه روزه، آخرین نکات داوری که مربیان باید بدانند را به آتها آموزش داد.

 

گفتنی است هزینه‌های برگزاری این سمینار از سوی اتحادیه جودوی آسیا تامین شده است و مرحله دوم آن نیز ابتدای سال 2018 میلادی در کشورمان برگزار خواهد شد.

 

نظر شما