شناسهٔ خبر: 22998314 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نایب رئیس فدراسیون کشتی مطرح کرد:

نمره قبولی اصفهان در رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان

اصفهان - نایب رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به میزبانی خوب اصفهان در رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان گفت: تاکنون اصفهان میزبان خوبی برای این رقابت‌ها بوده و می‌توان نمره قبولی داد.

صاحب‌خبر -

حمید بنی‌تمیم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر پیرامون رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان اظهار داشت: هم‌اکنون چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان به میزبانی شهر اصفهان و در سالن شش هزار نفری ۲۵ آبان مجموعه نقش‌ جهان به خوبی در حال برگزاری است. 

وی با اشاره به میزبانی اصفهان در این رقابت‌ها ادامه داد: خوشبختانه تا این لحظه فدراسیون و مجموعه مدیریتی ورزش اصفهان تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا این مسابقات هرچه بهتر برگزار شود و می‌توان نمره قبولی را به این میزبانی داد.

رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران پیرامون کشورهای حاضر در این رقابت‌ها و داوری آن افزود: در این دوره از مسابقات در مجموع ۱۳ تیم حضور دارند که ۱۰ تیم خارجی و سه تیم ایرانی این ۱۳ تیم را تشکیل می‌دهند و ۱۰ داور ایرانی و ۲۵ داور خارجی رقابت این تیم‌ها را قضاوت خواهند کرد.  

به گزارش مهر، رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان به میزبانی اصفهان صبح امروز، آغاز شد که طی آن در دور نخست تیم سینا صنعت ایذه از گروه A با نتیجه ۸ بر ۲ تیم المپیک هاپس رومانی و تیم بیمه رازی اصفهان از گروه D با نتیجه ۱۰ بر صفر تیم فیزیکال آکادمی قرقیزستان را شکست دادند و تیم شهدای مدافع حرم قم با نتیجه ۸ بر ۲ بازی را به تیم گئورگیان کلاب گرجستان واگذار کرد، همچنین در دور دوم این مسابقات تیم سینا صنعت ایذه با نتیجه ۶ بر ف از سد تیم  دینامو ارمنستان گذشت و دیگر مسابقات دور دوم هم‌اکنون در حال برگزاری است. 

نظر شما