شناسهٔ خبر: 22987842 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حضور داوران بین‌المللی ایران و کشورهای دیگر در مسابقات

رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی گفت: داورهای بین‌المللی دیگری در این مسابقات حضور دارند و طبق قوانین هر تیمی که به مسابقات می‌آید باید یک داور بین‌المللی هم به همراه خود بیاورد که همه تیم‌های حاضر این کار را انجام داده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدابراهیم امامی عصر امروز در حاشیه قرعه‌کشی مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان بزرگسالان حائز اهمیت است و همان طور که مسابقات آزاد جام‌ باشگاه‌های جهان هفته پیش در تهران در بالاترین سطح و کیفیت برگزار شد و بازتاب خوبی داشت ، امید است این مسابقات هم در بالاترین سطح برگزار شود.

وی تصریح کرد: انتظار داریم مسؤولان هیأت استان اصفهان و کلیه مسؤولانی که تقبل کردند این مسابقات را برگزار کنند، همانند گذشته که هر بار اصفهان میزبان مسابقات بوده به خوبی میزبانی کرده است، در این دوره مسابقات هم به خوبی میزبانی کنند.

رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: از آن‌جایی که کشتی‌گیرانی خوب و فنی از سراسر دنیا در این مسابقات حضور پیدا کردند، میزبانی خوبی انجام شود و مسابقات از فن بالایی برخوردار است.

امامی بیان کرد: امروز کلینیک داوران را با اسلاید و فیلم به صورت مفصل برگزار کردیم و سپس جلسه‌ای با مربیان تیم‌ها برگزار کردیم؛ در ادامه نیز آشوک کومار نماینده فدراسیون جهانی توضیحاتی را بیان کرد و سپس پرسش و پاسخ انجام شد.

وی عنوان کرد: قرعه‌کشی مسابقات نیز امروز برگزار شد و تیم‌ها از ساعت 10 صبح فردا به مصاف هم می‌روند و امیدواریم در پایان مسابقات به خوبی برگزار شود.

رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی در مورد داوری این مسابقات گفت: 9 داور بین‌المللی در این مسابقات پیش بینی کرده ایم و بر سه تشک داوران ایران تقسیم خواهند شد؛ همچین داوران بین‌المللی دیگری در این مسابقات حضور دارند و طبق قوانین هر تیمی که به مسابقات می‌آید باید یک داور بین‌المللی هم به همراه خود بیاورد که همه تیم‌های حاضر این کار را انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین از کشورهای همسایه مثل عراق نیز داوران حضور پیدا کرده‌اند که برای افزایش سطح داوری‌شان در این مسابقات حضور دارند.

امامی در پایان در مورد میزبانی اصفهان ابراز کرد: میزبانی اصفهان خوب بوده است و همه کسانی را که هیأت کشتی برای پیگیری امور مختلف انتخاب کرده است، با عشق کار خود را دنبال می‌کنند.

 

انتهای پیام/م

نظر شما