شناسهٔ خبر: 22993129 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تسنیم از لیگ دسته اول هندبال گزارش می‌دهد

نیم نگاه ایل باصری مرودشت به صدر جدول

R41382/P1486/S6,61/CT7 / R41382/P1486/S6,61/CT7

تیم هندبال ایل باصری مرودشت در هفته چهارم مسابقات لیگ دسته اول به مصاف تیم هندبال میناب می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، در هفته چهارم لیگ دسته اول هندبال  ساعت 16 روز پنجشنبه 23 آذرماه تیم ایل باصری مرودشت در دیداری خانگی به مصاف تیم هندبال میناب می‌رود. این دیدار به داوری اکبر خاکپور و حمید حسین‌زاده برگزار می‌شود.

تیم ایل باصری با برد در این دیدار و در صورت شکست تیم ستارگان دشتستان در مقابل تیم هندبال بوشهر به رده نخست جدول گروه «د» می‌رسد. این تیم برای حفظ جایگاه خود و حتی صدرنشینی به برد در این دیدار نیاز دارد.

تیم هندبال ایل باصری مرودشت در هفته نخست مقابل تیم هندبال میناب با نتیجه 29 بر 21 پیروز شد. این تیم در هفته دوم مقابل تیم ستارگان دشتستان در دیداری نزدیک 26 بر 25 مغلوب شد. ایل باصری در هفته سوم مقابل هندبال بوشهر 25 بر 16 پیروز شد.

تیم هندبال میناب در 3 بازی گذشته خود با یک برد، یک تساوی، یک شکست موفق به کسب 3 امتیاز شده و در حال حاضر در رده سوم جدول قرار دارد.

در حال حاضر تیم ستارگان دشتستان با 5 امتیاز در رده نخست، تیم ایل باصری مرودشت با 4 امتیاز در رده دوم، تیم هندبال میناب با 3 امتیاز در رده سوم و تیم بوشهر بدون امتیاز در رده چهارم جدول گروه «د» مسابقات قرار دارد.

در دیگر دیدارهای این هفته تیم رعد پدافند قرچک ورامین مقابل ایرانیان تهران، اسلام آباد مقابل آلومینیوم اراک، پرواز اصفهان مقابل نجف آباد، پیشگامان یزد مقابل شهرکرد، پارسه ماهشهر مقابل قصر نشاط بهبهان، شوشتر مقابل فرازبام دهدشت به میدان می‌رود.

در مسابقات لیگ دسته اول هندبال تیم‌های ایرانیان تهران، رعد پدافند قرچک ورامین، آلومینیوم اراک و اسلام آباد در گروه «الف»، نجف آباد، پرواز اصفهان، شهرکرد و پیشگامان یزد در گروه «ب»، قصر نشاط بهبهان، پارسه ماهشهر، فراز بام خائیز دهدشت و شوشتر در گروه «ج» و بوشهر، ستارگان دشستان، میناب و ایل باصری مرودشت در گروه «د» حضور دارند.

این 16 تیم در قالب 4 گروه 4 تیمی به صورت رفت و برگشت با یکدیگر رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما