شناسهٔ خبر: 22986417 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

رقابت 5 استقلالي براي يک پست!

سرمربي آبي هاي تهراني بايد از ميان 5 گزينه براي خط حمله تنها يک بازيکن را انتخاب کند.

صاحب‌خبر -

حضور بازيکنان پرتعداد در رختکن استقلال يکي از دغدغه هاي شفر براي انتخاب ترکيب اوليه اين تيم است. بعد از آنکه آبي ها ترافيک شديدي در خط هافبک و با حضور 4 هافبک دفاعي و 4 هافبک تهاجمي داشتند، ترافيک جديد استقلالي ها در پست مهاجم سايه و دوم است.

شفر با دو سيستم 4-4-2 و 3-5-2 در نيم فصل دوم به ميدان خواهد رفت و در کنار مهاجم اصلي خود همواره از يک مهاجم سايه با شرح وظايف مختلف استفاده مي کند.

سرمربي آبي ها در نيم فصل اول فرشيد اسماعيلي را در بسياري از ديدارها در اين پست قرار داد؛ اما براي نيم فصل دوم گزينه هاي زيادي در اين پست دارد.

فرشيد اسماعيلي اولين گزينه آبي پوشان براي اين منطقه از زمين است. در کنار اسماعيلي استقلالي ها اين روزها در تمرين محسن کريمي و بهنام برزاي را در اختيار دارند و مهدي قائدي نيز در چند جلسه تمريني حضور در اين پست را امتحان کرده است.

در کنار اين چهار بازيکن با توجه به حضور شهباززاده و علي قرباني و البته اضافه شدن يک مهاجم ديگر احتمالا جابر انصاري نيز در پست مهاجم سايه قرار خواهد گرفت.

وينفرد شفر در نيم فصل دوم گزينه هاي زيادي را در خط حمله دارد و اميدوار است تا با اين تعدد بازيکن شايد بتواند مشکل گلزني آبي ها را حل کند.

نظر شما