شناسهٔ خبر: 22982521 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

موتور گلزني استقلال روشن مي شود؟

شفر سرمربي استقلال در نيم فصل در نظر دارد ليست تيم خود را دچار تغييراتي کند.

صاحب‌خبر -

با توجه به نزديک شدن به فصل نقل و انتقالات زمستاني به همين منظور شفر آلماني هم در نظر دارد تيمش را از نظر هجومي تقويت کند تا در ادامه راه مسابقات ليگ برتر و همچنين بازي هاي آسيايي مشکلي از لحاظ گلزني نداشته باشد.

تيم فوتبال استقلال در ابتداي فصل مهاجماني را جذب کرد که عملکرد اين بازيکنان در پايان نيم فصل براي شفر قابل قبول نبود و به همين منظور سرمربي استقلال به طور حتم جذب يک مهاجم گلزن را از مديران باشگاه خواستار شده و استقلالي ها نيز اين روز ها براي جذب مهاجم مورد نظر شفر پيگير هستند.

جدا از بازيکناني که قرار است از ليست استقلال خارج شوند به همان تعداد بازيکن نيز در ليست ورودي شفر آلماني قرار مي گيرد.

بازيکناني همچون يعقوب کريمي و البته مجتبي جباري که شب گذشته نيز صحبت هايي را با شفر انجام داد و از شرايط فعلي اش براي سرمربي آلماني سخن گفت در ليست خروجي قرار دارند.

همچنين از ميان مهاجماني همچون جابر انصاري و شهباززاده که اين روزها از ذوب آهن هم پيشنهاد دارد و اکنون شفر نيز در حال رسيدگي به اين مساله است احتمال دارد يکي از خروجي هاي آبي ها از ميان مهاجمان باشد.البته شفر با جدايي سجاد مخالفت کرده است و به اين ترتيب شماره 10 زياد نمي تواند به درب خروج باشگاه نزديک باشد.

همچنين بيت سعيد نيز از جمله بازيکناني است که از زمان بدو حضور شفر نتوانسته در ترکيب آبي ها قرار گيرد و اين روزها جدايي او از جمع آبي ها هم به گوش مي رسد. جدا از اينکه اين بازيکن از فولاد نيز پيشنهاد دارد و حتي به نظر توافقاتي نيز با اين تيم ليگ برتري هم داشته است.

با وجود اين پس از جدايي يعقوب و جباري از استقلال در نهايت يک بازيکن ديگر هم بايد از ليست آبي ها خارج شود تا در آن صورت 3 بازيکن جديد در ليست ورودي شفر قرار گيرند.

محسن کريمي و بهنام برزاي 2 بازيکني هستند که در نقل و انتقالات زمستاني به ليست استقلالي ها اضافه مي شوند و به اين ترتيب ليست شفر تنها براي جذب يک بازيکن جاي خالي دارد.

از طرفي مديران استقلال طبق خواسته شفر مذاکراتي را با مديران باشگاه هاي بازيکناني همچون تبريزي و قاضي انجام دادند که در نهايت باشگاه هاي بازيکنان مورد نظر با حضور آن ها در استقلال مخالفت کردند و به اين ترتيب آبي پوشان براي جذب يک جاي خالي اکنون بايد سراغ گزينه هاي خارجي بروند.

ويليامز و آليس البرت بازيکنان خارجي مورد نظر شفر هستند که البته به نظر مي رسد سرمربي آلماني استقلال همچنان به دنبال بررسي ديگر گزينه ها خواهد بود تا به اين ترتيب مشکل گلزني تيمش را رفع کند.

در هر صورت با باز شدن پنجره نقل‌ و انتقالات نيم فصل تلاش تيم‌ها براي برطرف کردن نقاط ضعف آغاز مي‌شود و بدون شک تيم فوتبال استقلال با سرمربيگري شفر به دنبال تقويت تيم در نيم فصل دوم است تا به اين ترتيب آمار گلزني آبي ها افزايش يابد.

با وجود اين بايد ديد شفر با جذب کدام بازيکن موتور گلزني مهاجمان را روشن مي کند.

نظر شما