شناسهٔ خبر: 22985411 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه راه آهن اردبیل

معاون مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل گفت:با پیگیری مسئولان قرار است ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار علاوه بر اعتبار قبلی سازمان برنامه و بودجه برای تامین منابع مالی پروژه راه‌آهن اردبیل اختصاص یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شجاع اقبالی، معاون مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل در جلسه بررسی آخرین وضعیت راه‌آهن اردبیل به میانه اظهار داشت: برای امسال بیش از 85 میلیارد تومان برای پروژه راه‌آهن اردبیل به میانه تامین اعتبار شده بود که با پیگیری‌هایی که به انجام رسیداین میزان اعتبار افزایش یافته است.

وی بیان کرد: با پیگیری استاندار و حمایت مسئولان مربوطه قرار است 100 میلیارد تومان دیگر نیز سازمان برنامه و بودجه برای تامین منابع مالی این پروژه اختصاص دهد که با این اتفاق، شاهد پیشرفت بیشتر در عملیات اجرایی این پروژه حیاتی و مهم استان اردبیل در آینده هستیم.

معاون مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل افزود: 61 مورد تونل، 32 دستگاه پل خاص، 81 مورد ایستگاه در قالب این پروژه احداث شده و در حال حاضر پیشرفت فیزیکی پروژه راه‌آهن میانه به اردبیل نسبت به عملیات زیرسازی 69 درصد است که انتظار می‌رود در راستای تکمیل این پروژه اقدامات اساسی توسط مسئولان امر انجام شود.

اقبالی تصریح کرد: پیگیری لازم برای استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی برای پروژه راه‌آهن اردبیل به انجام رسیده و اسناد مشارکتی به بانک ملی ارائه شده و در دست اقدام است.

وی گفت: پروژه راه‌آهن اردبیل به میانه یک پروژه مهم و اساسی برای توسعه استان و از مطالبات اصلی مردم استان اردبیل بوده که می‌تواند زمینه‌ساز پیشرفت هر چه بیشتر استان شود و باید اقدامات در راستای اجرا و تکمیل این پروژه توسعه یابد.

انتهای پیام/ح

افزایش میزان اعتبار پروژه راه آهن اردبیل به میانه

 

 

نظر شما