شناسهٔ خبر: 22979863 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هزینه 18 میلیارد تومانی برای راه اندازی باند اصلی فرودگاه پارس آباد

فرماندار پارس‌آباد گفت: برای تکمیل و راه‌اندازی باند اصلی فرودگاه پارس‌آباد حدود ۱۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر صمدی، فرماندار پارس آباد افزود: استاندار اردبیل برای افتتاح چند پروژه و بازدید از روند اجرایی پروژهای عمرانی به شهرستان مرزی پارس‌آباد مغان سفر می‌کند.

وی افزود: این بازدید با حضور معاونان استاندار در راستای برطرف شدن موانع و مشکلات و آگاهی از آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه ها و سرعت بخشی به آن ها انجام می‌شود.

فرماندار پارس‌آباد با اشاره به خدمات انجام یافته به منطقه افزود: اگر بتوانیم از تمام ظرفیت‌ها و قابلیت‌های کشاورزی و دامپروری و خدمات و گردشگری و صنایع تبدیلی و تکمیلی شهرستان پارس آباد را بارور کنیم، می‌توان جوابگوی تمامی درخواست‌های اشتغال در منطقه باشیم.

صمدی با بیان اینکه در راستای تکمیل و راه‌اندازی باند اصلی فرودگاه پارس‌آباد حدود 18 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است، افزود: این مبلغ با پیگیری جدی مدیرکل فرودگاه های استان و عنایت ویژه استاندار اردبیل اختصاص یافته است.

وی در رابطه با بیمارستان 160 تخت‌خوابی پارس‌آباد نیز بیان کرد: عملیات اجرایی بیمارستان 160 تخت‌خوابی پارس‌آباد که از چند سال پیش آغاز شده است و هم‌اکنون  آماده افتتاح و راه‌اندازی این پروژه عظیم خواهیم بود.

فرماندار پارس آباد افزود: ساختمان بیمارستان و در کنار آن درمانگاه تخصصی درمانی و مرکز غربالگری سرطان این شهرستان در حال تکمیل و بهره‌برداری است.

صمدی از خریداری 40 میلیارد تومان تجهیزات بیمارستانی و شروع نصب آن خبر داد و گفت : پیگیری‌های لازم برای مجوز استخدام انسانی 412 نفر نیز هستیم.

وی گفت: بازگشایی فرودگاه، چهاربانده کردن راه ارتباطی پارس‌آباد – سربند، تکمیل، تجهیز و راه‌اندازی بیمارستان 160 تختخوابی و بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب شهری  از طرح های مهم در حال اجرای شهرستان پارس‌آباد است و افتتاح این پروژه‌ها پارس‌آباد را در مسیر رشد و توسعه بیشتر قرار خواهد داد.

وی گفت: استاندار اردبیل همچنین از پروژه‌های  تصفیه‌خانه فاضلاب شهری، فرودگاه پارس آباد ،چهار باند کردن راه ارتباطی پارس‌آباد _ سربند و افتتاح ساختمان شماره 2 و ناحیه 2 شهرداری و در شورای اداری شهرستان پارس‌آباد مغان حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ح

تکمیل و راه‌اندازی باند اصلی فرودگاه پارس‌آباد

 

 

نظر شما