شناسهٔ خبر: 22984670 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افزایش 100 درصدی بودجه عمرانی آموزش و پرورش شهرستان نمین

فرماندار شهرستان نمین از افزایش 100 درصدی بودجه های عمرانی آموزش و پرورش شهرستان در سالجاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرهاد عبدالعلی پور، فرماندار نمین در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نمین با بیان اینکه تاکنون نزدیک به 3 میلیارد ریال از محل مصوبات کمیته برنامه ریزی به آموزش و پرورش شهرستان اختصاص داده شده است، افزود: این میزان نسبت سال گذشته 100 درصد رشد داشته است.

وی گفت: سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش آموزی استان اردبیل اردیبهشت ماه سال آتی با حضور بیش از 2 هزار دانش آموز در شهرستان نمین برگزار می شود.

فرماندار نمین با بیان اینکه این مسابقات در 14 رشته و در 48 مکان به صورت متمرکز در شهر نمین برگزار می شود افزود: 116 داور ممتاز استان این دوره از مسابقات قران و عترت را قضاوت خواهند کرد.

عبدالعلی پور ادامه داد: در دهه فجر امسال مدرسه خیر ساز امام علی (ع) در نمین و افتتاح و کلنگ زنی 2 مدرسه در شهر آبی بیگلو انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه درماه های آتی مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان شهرستان نمین به بهره برداری می رسد اظهار داشت: 10 میلیارد ریال وام مسکن برای استفاده فرهنگیان نیز در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه همایش نانو تکنولوژی با حضور بیش از 250 دانش اموز برای اولین بار در شهرستان نمین اجرا شد افزود: بیشتر مراکز آموزشی شهرستان نمین نیز به وسایل کمک آموزشی مدرن و سیستم های هوشمند آموزشی تجهیز شده اند.

انتهای پیام/ح

نمین میزبان مسابقات قرآن، نمای و عترت دانش آموزی استان اردبیل


نظر شما