شناسهٔ خبر: 22982808 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیر ثبت احوال تویسرکان:

۷۰درصد مردم شهرستان تویسرکان کارت ملی هوشمند دریافت کرده‌اند

R41405/P1494/S6,75/CT11 / R41405/P1494/S6,75/CT11

مدیر ثبت احوال تویسرکان با بیان اینکه ۷۰ درصد از واجدین شرایط در تویسرکان کارت هوشمند ملی دریافت کرده‌اند، گفت:در مجموع بیش از ۶۳ هزار نفر کارت ملی هوشمند دریافت کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تویسرکان حسنعلی ده پهلوان ظهر امروز در کارگروه ثبت وقایع حیاتی شهرستان تویسرکان اظهار داشت: هنوز 23هزار نفر از واجدین شرایط دریافت کارت ملی هوشمند در شهرستان تویسرکان این کارت را دریافت نکرده‌اند که برای تکمیل این روند تا پایان امسال به هم افزایی همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط نیاز داریم.

وی افزود: افرادی که هنوز کارت ملی هوشمند خود را در شهرستان تویسرکان دریافت نکرده‌اند بیشتر ساکن مناطق شهری هستند و روستاهای شهرستان در این زمینه عملکرد قابل قبولی داشته‌اند.

ده پهلوان با اشاره به آمار وقایع حیاتی شهرستان تویسرکان در هشت ماه نخست امسال گفت: در این بازه زمانی شاهد ثبت یک هزار و 67واقعه ولادت بودیم که در مقایسه با ثبت یک هزار و 83 واقعه ولادت در هشت ماه نخست سال 95، کاهش یک و نیم درصدی را نشان می‌دهد.

وی افزود: همچنین در هشت ماه نخست امسال 402 مورد واقعه فوت در شهرستان تویسرکان ثبت شده که در مقایسه با 410 مورد واقعه فوتی ثبت شده در هشت ماه نخست سال 95، کاهش دو درصدی را نشان می‌دهد.

ده پهلوان تاکید کرد: در هشت ماه نخست امسال 99 و 9 دهم درصد از وقایع ولادت و 99 و دو دهم درصد از وقایع وفات در شهرستان تویسرکان در مهلت زمان قانونی خود ثبت شده‌اند.

وی تصریح کرد: کارت ملی هوشمند با 49 کاربرد مانند اثبات هویت، گواهی نامه رانندگی، دفترچه بیمه و شرکت در انتخابات و به عنوان کلید ورود به دولت الکترونیک و دریافت خدمات متنوع الکترونیکی از سال 97 در چرخه اجرایی کشور مورد استفاده قرار می گیرد و بر این اساس همه افراد واجد شرایط یعنی افراد بالای 15 سال باید تا پایان سال 96 کارت ملی هوشمند خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما