شناسهٔ خبر: 22980474 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

با حضور وزیر بهداشت

۶۲ خانه بهداشت در استان کرمانشاه کلنگ‌زنی شد

R41380/P1486/S6,68/CT47 / R41380/P1486/S6,68/CT47

با حضور وزیر بهداشت و جمعی از مدیران استان کرمانشاه کلنگ احداث ۶۲ خانه بهداشت و مرکز درمانی در روستای مشکنار شهرستان سرپل‌ذهاب، به زمین زده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سرپل‌ذهاب، حسن قاضی‌زاده‌هاشمی دقایقی پیش با حضور در روستای مشکنار در حاشیه کلنگ‌زنی خانه بهداشت با اشاره به صبر و آرامش مردم در این مناطق، اظهار داشت: امید داریم با کمک مردم و خیران شرایط در مناطق زلزله‌زده حداقل از لحاظ فیزیکی بهتر از قبل آماده و مهیا شود.

وزیر بهداشت با تقدیر از نیروهای ارتش و سپاه در امدادرسانی و خدمت‌رسانی به مردم، گفت: روحیه همدلی و وحدت مردم در جریان کمک‌رسانی به مردم آسیب‌دیده استان کرمانشاه را در هیچ جای دنیا نمی‌توان یافت.

قاضی‌زاده‌هاشمی افزود: این 62 خانه بهداشت بدون هیچ کمک مالی از سوی دولت یا نهادهای دولتی و تنها با کمک خیران ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه کمک‌رسانی به مردم فقط شامل کمک نقدی نیست، عنوان کرد: ورزشکارانی که با اهدای مدالهای خود که سالها برای کسب آن زحمت کشیده‌اند از نظر روحی و روانی به مردم امید می‌دهند که آنچه که در اختیار دارند خالصانه در اختیار این مردم داغدار قرار می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما