شناسهٔ خبر: 22979786 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

همکاری بی نظیر مردم برای آبادانی کرمانشاه/ احداث ۶۲ خانه بهداشت با همت خیران در مناطق زلزله زده

وزیر بهداشت گفت: ۶۲ خانه بهداشت بدون کمک دولت و با همت خیران در مناطق زلزله زده ساخته می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در جمع مردم زلزله زده استان کرمانشاه ضمن عرض تسلیت و طلب صبر و بردباری  برای مردم ایران و کرمانشاه گفت: در زلزله استان کرمانشاه کمک‌های مردمی، افراد دولتی و نیرو‌های خارج دولت از جمله نیرو‌های مسلح را به خوبی دیدیم و امید است با این کمک‌ها بتوانیم وضعیت فیزیکی و روحی زلزله زدگان را به روز‌های قبل از وقوع حادثه برگردانیم.

وی ادامه داد: امروز هنرمندان و ورزشکاران در کنار تمام افراد خیر برای آبادانی کرمانشاه قدم برداشته اند و تمام پروژه‌هایی که کار خود را شروع می‌کنند به همت این خیران است.

وزیر بهداشت با اشاره به این موضوع که ۶۲ خانه بهداشت در مناطق زلزله زده احداث خواهد شد، خاطر نشان کرد: این خانه‌های بهداشت بدون داشتن هیچ ارتباطی با دولت و یا دستگاه‌های دولتی و به صورت کاملا شخصی توسط خیران داوطلبی که تعدادشان از تعداد ساختمان‌های خراب شده بیشتر است، ساخته خواهند شد.

قاضی زاده هاشمی یادآور شد: امروز مسئول بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه کرمانشاه گزارش داد که کار‌ها آغاز شده است و باید از مسئولینی که آمدند، فرماندار استان و نماینده مردم این منطقه در مجلس تشکر کرد و امیدوارم به کمک هم بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما