شناسهٔ خبر: 22977638 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برگزاری 16 دوره آموزشی متمرکز کشوری ویژه معلمان در البرز

کرج - ایرنا- معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: از ابتدای سال تا کنون 16 دوره آموزشی متمرکز کشوری ویژه معلمان در این استان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

حسین رحمانیان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا هدف از برگزاری این دوره ها توانمند سازی نیروی انسانی، ارتقاء مهارت و کیفیت بخشی به فرآیند تعلیم و تربیت ذکر کرد.
وی با اشاره به اینکه دوره ها در بخش تامین مدرسی کاردانش در مدارس اجرایی شده است ، خاطر نشان کرد: این دوره ها در زمینه بررسی ،تحلیل و روش تدریس پودمان مهارتی با عنوان تابلو ساز برقی و اجرای ارتینگ، تعمیر کار تبلت و لپ تاپ ، بازرسی قطعات جوشکاری شده به صورت چشمی vt ، لوله کش لوله های پلیمری، پرورش شتر مرغ و بوقلمون،گرافیک رایانه ای، گره چین، کاربر رایانه در علوم کشاورزی و سرپرست ترخیص کالا در البرز برگزار شد.
وی از تعمیر کار پمپ و شیر، تراکتور و تیلر، ماشین ابزار ،تحلیل استاندارد الگو ساز لباس با رایانه ، cncچوب، راه اندازی مصنوعات مکاترونیکی و مهارت رایانه کار با نرم افرار 3D MAX به عنوان دیگر محورهای این دوره های آموزشی کشوری در البرز یاد کرد.
معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: در این دوره ها 464 نفر شرکت کردند.
رحمانیان تصریح کرد: در این دوره ها معلمان در آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل ، اصفهان، البرز، ایلام ، بوشهر ، چهار محال و بختیاری، خراسان جنوبی ، شمالی و رضوی ، خوزستان ، زنجان ، سمنان ، سیستان و بلوجستان ، شهر تهران ، قم، فارس ، قزوین، کردستان ، کرمان ، کرمانشاه ، کهکیلویه و بویر احمد ، گلستان ، گیلان ، لرستان ، مازندران ، مرکزی ، هرمزگان، همدان و یزد شرکت کردند.
وی اضافه کرد: این دوره ها در دو مرحله به مدت 16 و 32 ساعت ویژه سال تحصیلی 97-96 در البرز اجرا شد.
وی تاکید کرد: برگزاری این دوره ها در مهارت افزایی دانش آموزان در رشته های زیر مجموعه شاخه کاردانش نقش موثر ی نیز خواهد داشت.
2819/ 6155خبرنگار : مهین مالمیر** انتشار دهنده: محمد عزیزپور

انتهای پیام /*

نظر شما