شناسهٔ خبر: 22963247 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد:

شرکت 445 هزار دانش آموز در ازمون سنجش تحصیلی

معاون آموزش دوره متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت:بیش از 445 هزار دانش آموز استان در روز های 20 و 21 آذرماه در این آزمون شرکت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی،  رضا صابری در خصوص برگزاری آزمون سنجش تحصیلی در سال 97_96 اظهار داشت: این آزمون  در مقاطع متوسطه اول، دوم، فنی و حرفه ای و کاردانش در سطح استان خراسان رضوی برگزار شد.
وی ادامه داد: بیش از 445 هزار دانش آموز استان در روز های 20 و 21 آذرماه در این آزمون شرکت کردند.
صابری بیان کرد: تعداد دانش آموزان شرکت کننده در مقطع فنی و حرفه ای 22 هزار نفر، کاردانش 27 هزار نفر، متوسطه اول 276 هزار نفر و متوسطه دوم 120 هزار نفر بودند.
وی در ادامه اظهار کرد: برای اینکه مدارس با کمبود دفترچه مواجه نشوند، اقدام به چاپ 10 درصد بیشتر از نیاز مدارس به دفترچه سوال کردیم.
وی با اشاره به اینکه حدودا تا هفته آینده نتایج ازمون سنجش دانش آموزان بر روی سایت معاونت متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اعلام می شود گفت: به دلیل تعدد رشته ها در مقطع فنی و حرفه ای بیشترین تعداد دفترچه در این حوزه به چاپ رسید و 180 هزار دفترچه توزیع شد.
 
کلید سوالات آزمون دوره اول متوسطه تا ساعاتی دیگر بر روی پایگاه خبری اداره کل آموزش و پرورش بازگذاری خواهد شد و کلید سوالات آزمون دوره دوم متوسطه در رشته های نظری فنی حرفه ای و کاردانش نیز فردا چهارشنبه بر روی پایگاه خبری بارگذاری خواهد شد

نظر شما