شناسهٔ خبر: 22974997 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رشد ۲۵ درصدی ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر در البرز

خبرگزاری شبستان: مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز با اعلام خبر ارسال ۴۱۷ اثر به دومین جشنواره رسانه ای ابوذر گفت: این دوره از جشنواره با رشد ۲۵ درصدی ارسال اثر همراه است.

صاحب‌خبر -

ابراهیم نوروزی فر، دبیر دومین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان البرز در خصوص برپایی جشنواره و تجمیع آثار دریافتی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز گفت: این دوره از جشنواره نسبت به سال گذشته با 25 درصد رشد همراه است.

 

بخش یادداشت بیشترین بخش دریافت آثار به گفته نوروزی فر بود که ذیل آن توضیح داد: بخش عکس، گزارش و فیلم رتبه های بیشترین بخش های استقبال شده و یادداشت رتبه نخست استقبال را داشته است.

 

به گفته نوروزی فر این دوره از مسابقات در محورهای تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، شناخت دشمن، مبارزه با تروریسم، آزاد اندیشی، عمل انقلابی، مسائل صنفی خبرنگاران و بخش ویژه شهدای مدافع حرم برگزار می شود.

 

ارزیابی آثار با حضور داوران مجرب از دیگر صحبت های جناب نوروزی بود که طی آن عنوان کرد: آثار دریافتی متناسب با استانداردهای رسانه ای کشور و داوری اساتید برجسته رسانه ارزیابی می شود.

 

گفتنی است، آئین اختتامیه دومین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر روز 26 آذرماه سال جاری در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار می شود.

 

 

نظر شما