شناسهٔ خبر: 22979983 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

نوعی اقدم:

دشمنان در صدد تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت هستند

گروه فرهنگی: فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: دشمنان و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف در صدد تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، سردار رحیم نوعی‌اقدم، فرمانده دوران دفاع مقدس، روز شب گذشته 21 آذرماه در مراسم اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در مجتمع فرهنگی ولایت اردبیل گفت: آمریکا به هیچ یک از خواسته‌های خود در خاورمیانه دست نیافته و تمام نقشه‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی به یاس و ناامیدی تبدیل شده است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر آمریکا به هیچ یک از خواسته‌های خود در خاورمیانه دست نیافته است و تمامی نقشه‌ها و توطئه‌های این کشور به یاس و ناامیدی تبدیل شده است.
نوعی اقدام با بیان اینکه آمریکا نقشه‌های مختلفی برای تضعیف کشورهای مسلمان به ویژه سوریه و عراق داشت، افزود: با هوشیاری ملت مسلمان و رزمندگان تمامی ترفندها و نقشه‌های شوم دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل شده است.
فرمانده دوران هشت سال دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس بیان کرد: ما هر چه داریم به برکت خون شهدای والامقام بوده و در سایه خون شهدا به پیشرفت‌های همه‌جانبه دست یافته‌ایم.

نوعی‌اقدم گفت: دشمنان و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف در صدد تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت هستند که بصیرت ملت تمامی این ترفندها را خنثی‌سازی کرده است.
وی تصریح کرد: امروز مراسمی که در جشنواره رسانه‌ای ابوذر برگزار شده ‌خود ارزش نهادن به آرمان‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس است و از بانیان جشنواره کمال تشکر را داریم.
فرمانده دوران دفاع مقدس اظهار کرد: خانواده‌های شهدای والامقام بزرگترین سرمایه برای ملت ایران هستند و ما قدردان خون شهدای والامقام و خانواده‌های شهدا هستیم و باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج شود.
نوعی‌اقدم پیروزی بزرگ مسلمانان و شکست داعش را بسیار مهم دانست و افزود: با تلاش رزمندگان عراق از داعش پاکسازی شد که این امر افتخار بسیار بزرگی است.
‌شهرام محمدی، دبیر برگزاری سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر نیز دراین مراسم گفت: یک هزار اثر در بخش‌های مختلف به جشنواره ابوذر ارسال شده و مورد داوری قرار گرفت.
وی افزود: یک هزار اثر به سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در اردبیل ارائه شد که این آثار مورد داوری قرار گرفته و آثار برتر مورد تجلیل قرار گرفت.
محمدی با بیان اینکه از آثار ارائه شده به سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر 759 اثر قابل داوری بود، گفت: بعد از داوری آثار برتر معرفی شد که در قالب این جشنواره از صاحبان آثار منتخب در جشنواره تجلیل شد.
دبیر برگزاری سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر بیان کرد: در صدد هستیم اتحادیه رسانه‌های قفقاز در اردبیل را راه‌اندازی کنیم که این امر نیازمند همت و مشارکت مسئولان است که می‌تواند تاثیرات مثبت داشته باشد.
محمدی افزود: سال آینده نیز همچنان برنامه‌ریزی شده که جشنواره ابوذر به صورت منطقه‌ای برگزار شود که در این زمینه برنامه‌ریزی شده تا این جشنواره به صورت باشکوه‌تر و منظم‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد.
دبیر برگزاری سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر تصریح کرد: ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار و شهادت رسالت خطیر بر دوش خبرنگاران و اصحاب رسانه بوده که باید در این زمینه تلاش و جدیت لازم را داشته باشند.
د‌ر این مراسم از سردار نوعی‌اقدم فرمانده دوران دفاع مقدس و خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

نظر شما