شناسهٔ خبر: 22961599 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

کارگاه آموزشی آسیب های اجتماعی در دانشگاه پیام نور زنجان برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور زنجان از برگزاری کارگاه آموزشی آسیب های اجتماعی با همکاری معاونت پیشگیری و امور اجتماعی دادگستری فردا(۲۲ آذر) در این دانشگاه خبر داد.

صاحب‌خبر -

اصغر حاج علی اکبری، معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: کارگاه آموزشی آسیب های اجتماعی فردا از ساعت 10 تا 13 با حضور دکتر فردین علی خواه جامعه شناس عضو هیات علمی دانشگاه گیلان در زنجان برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه این کارگاه با همکاری معاونت پیشگیری و امور اجتماعی دادگستری زنجان برگزار می شود، ادامه داد: هدف از اجرای این کارگاه معرفی آسیب های اجتماعی، آشنایی دانشجویان با تهدیدها و آسیب های فضای مجازی و ایجاد بستر لازم برای همکاری بیشتر بین دستگاه ها جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

 

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور زنجان با یادآوری اینکه شرکت برای عموم آزاد است، گفت: افرادی که تمایل به دریافت گواهی معتبر مرکز آموزش های آزاد دانشگاه پیام نور را دارند مبلغ 15 هزار تومان پرداخت می کنند.

 

دانشگاه پیام نور سلطانیه میزبان کارگاه آموزشی ازدواج سالم

این مقام مسوول در ادامه از برگزاری کارگاه آموزشی ازدواج سالم در دانشگاه پیام نور سلطانیه خبر داد و گفت: این کارگاه 27 آذر امسال از ساعت 9 تا 12 با همکاری شبکه بهداشت شهرستان سلطانیه برگزار می شود.

 

حاج علی اکبری ادامه داد: شرکت عموم در این کارگاه آزاد است و دکتر کریمی از دانشگاه علوم پزشکی به عنوان مدرس مباحث مربوط به ازدواج سالم در این کارگاه حضور خواهند داشت.

 

دوره آموزشی spss در دانشگاه پیام نور زنجان برگزار می شود

وی از برگزاری دوره آموزشی spss ویژه عموم و دانشجویان دانشگاه های سراسر استان خبر داد و ادامه داد: ثبت نام از علاقمندان برای شرکت در این دوره از 20 آذر تا 25 دی است.

 

حاج علی اکبری شروع دوره های آموزشی را از 5 بهمن امسال اعلام کرد و گفت: هزینه شرکت در این دوره برای دانشجویان دانشگاه پیام نور 8 هزار تومان و برای دیگر دانشجویان 15 هزار تومان است.

 

به گفته معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور زنجان دکتر کلانتری عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور زنجان به عنوان مدرس در این دوره ها حضور خواهد داشت و به شرکت کنندگان گواهی معتبر اعطاء خواهد شد.

نظر شما