شناسهٔ خبر: 22960768 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

صبحانه کاری تنش زای شهردار تهران با شورای شهر

21 عضو شورای شهر به روال سه شنبه های کاری، صبحانه امروز را هم در کنار محمد علی نجفی، شهردار تهران میل کردند، اما هنوز اخبار رسمی این صبحانه کاری بیرون نیامده، حاشیه های تنش زای این دیدار دوستانه سر از رسانه ها در آورد.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین /21 عضو شورای شهر به روال سه شنبه های کاری، صبحانه امروز را هم در کنار محمد علی نجفی، شهردار تهران میل کردند، اما هنوز اخبار رسمی این صبحانه کاری بیرون نیامده، حاشیه های تنش زای این دیدار دوستانه سر از رسانه ها در آورد.  انطور که در بعضی سایت های خبری نقل شده، این صبحانه کاری با پاسخ تند محمد علی نجفی به یکی از اعضای شورای شهر که البته اسم او علنی نشده، به تنش کشیده شده است.

به گفته منابع آگاه ،  شهردار پاسخ یکی از اعضا را به تندی داده و در واکنش به اعتراض برخی دیگر از اعضای شورا گفته است اگر من شهردار تهران هم نباشم فرد اول کشور هستم که این سخنان او واکنش شدید یکی از اعضای شورای شهر را در پی داشته است. با این حال هنوز محتوای این خبر از سوی شهرداری تهران تکذیب یا تایید نشده، یکی از اعضای شورای شهر تلویحا ماجرای تنش و درگیری را از اساس تکذیب کرده است.

افشین حبیب زاده در جلسه امروز شورای شهر، با بیان اینکه لحن اعضای شورا در جلسات با شهردار همیشه صریح است، گفته است: در جلساتی که با آقای نجفی برگزار می‌شود همه اعضای شورا موضوعات مدنظر خود را صریح مطرح می‌کنند و آقای دکتر نجفی نیز پاسخ می‌دهد. بنابراین وجود تنش در جلسه را تکذیب می‌کنم.

نظر شما