شناسهٔ خبر: 22952067 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تردد در محورهای سمنان 10 درصد افزایش یافت

سمنان- ایرنا- مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری سمنان گفت: در هشت ماه سال جاری تردد در محورهای این استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 10درصد افزایش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حسن اسلامی‌راد روز یکشنبه در حاشیه آغاز رزمایش طرح سراسری زمستانه پلیس راه در گفت وگو با ایرنا افزود: این استان ششمین استان پهناور کشور محسوب می شود و 600 کیلومتر از مسیر محور شرق به غرب کشور و اصلی ترین محور تردد زائران امام رضا (ع) در سمنان واقع شده است.
وی اظهارداشت: درجاده‌های سمنان در سال 95 و در مقایسه با مدت مشابه سال 94، پنج درصد میزان تصادفات، 9 درصد میزان مصدومان و17 درصد میزان متوفیان کاهش یافته است.
وی با اشاره به خدمات نیروی انتظامی که مسوول تامین امنیت در سطح محورها هستند، ادامه داد: با همکاری این نیروهای خدوم در چند سال گذشته مشکلی در بحث امنیتی محورهای سمنان نبوده و کنترل ترافیک نیز در محورهای مواصلاتی به درستی انجام شده است.
اسلامی‌راد با تقدیر از خدمات نیروهای هلال احمر و اورژانس جاده‌ای سمنان، خاطرنشان کرد: در سال 95، پنج هزار و 46 مصدوم در محورهای مواصلاتی سمنان توسط نیروهای هلال احمر و اورژانس جاده‌ای به مراکز درمانی اعزام شدند.
مدیرکل امنیتی انتظامی استان سمنان اضافه کرد: همچنین در سال 95، 6 هزار و 704 فقره تصادف رخ داد که 2 هزار و 997 مورد آن خسارتی بوده و دستگاه‌های خدمات‌رسانی امداد خودرو و جرثقیل‌ها نیز خدمات خود را به بهترین نحو انجام داده‌اند.
اسلامی‌راد بر استمرار هم افزایی و هماهنگی دستگاه‌های مرتبط برای کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای تأکید کرد و گفت: باید تلاش شود تا رضایت مردم حاصل و امنیت و آرامش در جاده‌های کشور همچنان برقرار باشد.
به گزارش ایرنا، سالانه بیش از 20 میلیون مسافر از محورهای ارتباطی استان سمنان عبور می‌کنند .
طرح زمستانه پلیس راه به مدت سه ماه تا 20 اسفند در محورهای مواصلاتی استان سمنان اجرا می شود و دستگاه های مختلف استان شامل پلیس راه، پلیس راهور، راه و ترابری، هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی و امدادخودرو با محوریت نیروی انتظامی به ارائه خدمت در جاده ها می پردازند.
6026
*خبرنگار: محدثه عباسی **انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.

انتهای پیام /*

نظر شما