شناسهٔ خبر: 22947944 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: سینماپرس | لینک خبر

هدیه شهید مدافع حرم برای فیلمسازان جشنواره مردمی عمار

خبرگزاری مهر: همسر شهید مدافع حرم سرهنگ دوم مرتضی زرهرن، قرآن شخصی این شهید را برای اهدا به فیلمسازان در اختیار دبیرخانه هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار قرار داد.

صاحب‌خبر -

زهرا رمضان پور، همسر شهید مدافع حرم مرتضی زرهرن گفت: در دنیای امروز هرکدام از فیلمسازان جشنواره عمار و بچه های ارزشی، رزمنده ای در حال نبرد برای کشور محسوب می شوند که اگر غفلت کنند و بصیرت نداشته باشند همانند دست دشمن برای کشور عمل می کنند.

وی تاکید کرد: فیلمسازان با بصیرتی که از ارزش های اسلام و انقلاب دفاع می کنند این لیاقت را دارند که مورد حمایت و پشتیبانی همه مردم قرار گیرند. بخصوص بچه های عمار که دغدغه آنها حمایت از اسلام، ولایت فقیه و مقابله با چالش های پدید آمده در کشور توسط دشمنان انقلاب از جمله اسرائیل است.

رمضان پور توضیح داد: آشنایی من با جشنواره مردمی فیلم عمار به چند سال قبل برمی گردد که از طریق تیزرهای تلویزیونی در جریان برگزاری این رویداد فرهنگی و هنری قرار گرفتم، برگزاری این جشنواره را اقدامی ارزشمند می‌دانم، زیرا چالش های کشور را با خط ولایت فقیه پیگیری می کند.

این همسر شهید ادامه داد: این آشنایی من با جشنواره عمار تا زمان شهادت همسرم ادامه داشت، بعد از این زمان بود که علاقمند شدم به عنوان همسر شهید در مسیر همکاری و حمایت از برگزاری این جشنواره فعالیت کنم.

وی تاکید کرد: هدایایی که برای دبیرخانه جشنواره عمار ارسال کردم، قرآن همسر شهیدم و پرچمی با نقش «ما تا آخر ایستاده‌ایم» بود و ایمان دارم تمامی اهداف شهدا در همین یک جمله «ما تا آخر ایستاده‌ایم» خلاصه شده است.

رمضان پور در پایان گفت: شهید مرتضی زرهرن با درجه سرهنگی از تیپ نوهد به صورت داوطلب به سوریه اعزام شد و در درگیری با گروه تکفیری داعش به شهادت رسید.

علاقمندان می‌توانند هدایای مردمی خود را برای اهدا به فیلمسازان به دبیرخانه جشنواره عمار ارسال کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما