شناسهٔ خبر: 22949111 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هدیه شهید مدافع حرم برای فیلمسازان جشنواره مردمی فیلم عمار

همسر شهید مدافع حرم سرهنگ دوم مرتضی زرهرن، قرآن شخصی این شهید را جهت اهدا به فیلمسازان در اختیار دبیرخانه هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار قرار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، زهرا رمضان‌پور، همسر شهید مدافع حرم سرهنگ دوم مرتضی زرهرن، قرآن شخصی این شهید را جهت اهدا به فیلمسازان در اختیار دبیرخانه هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار قرار داد.

زهرا رمضان پور، همسر شهید مدافع حرم، مرتضی زرهرن، در این باره گفت: در دنیای امروز هرکدام از فیلمسازان جشنواره عمار و بچه های ارزشی، رزمنده ای در حال نبرد برای کشور محسوب می شوند که اگر غفلت کنند و بصیرت نداشته باشند همانند دست دشمن برای کشور عمل می کنند.

این همسر شهید اظهار داشت: فیلمسازان بابصیرتی که از ارزش های اسلام و انقلاب دفاع می کنند این لیاقت را دارند که مورد حمایت و پشتیبانی همه مردم قرار بگیرند. بخصوص بچه های عمار که دغدغه آنها حمایت از اسلام، ولایت فقیه و مقابله با چالش های پدید آمده در کشور توسط دشمنان انقلاب از جمله اسرائیل است.

وی تصریح کرد: آشنایی من با جشنواره مردمی فیلم عمار به چندسال قبل برمی گردد که از طریق تیزرهای تلویزیونی در جریان برگزاری این رویداد فرهنگی و هنری قرار گرفتم، برگزاری این جشنواره را اقدامی ارزشمند می‌دانم، زیرا چالش های کشور را با خط ولایت فقیه پیگیری می کند.

این همسر شهید ادامه داد: این آشنایی من با جشنواره عمار تا زمان شهادت همسرم ادامه داشت، بعد از این زمان بود که علاقمند شدم به عنوان همسر شهید در مسیر همکاری و حمایت از برگزاری این جشنواره فعالیت کنم.

وی تاکید کرد: هدایایی که برای دبیرخانه جشنواره عمار ارسال کردم، قرآن همسر شهیدم و پرچمی با نقش «ما تا آخر ایستاده‌ایم» بود و ایمان دارم تمامی اهداف شهدا در همین یک جمله «ما تا آخر ایستاده‌ایم» خلاصه شده است.

وی با اشاره به اکران فیلم های منتخب جشنواره عمار عنوان کرد: تا جایی که توانایی دارم فیلم های این جشنواره را برای مردم نمایش می دهم، تلاش می کنم با برگزاری این برنامه ها ضمن گشودن افق دید اطرافیان خود در مسیر انقلاب، در جهت حفظ ارزش های انقلابی قدم بردارم و تا امروز فیلم‌های مدافعان حرم را اکران کردم.

رمضان پور خاطرنشان کرد: شهید مرتضی زرهرن با درجه سرهنگی از تیپ نوهد، به صورت داوطلب به  سوریه اعزام شد و در درگیری با گروه تکفیری داعش به شهادت رسید.

گفتنی است علاقمندان می‌توانند هدایای مردمی خود را جهت اهدا به فیلمسازان به دبیرخانه جشنواره عمار به نشانی تهران، میدان انقلاب، خیابان 16 آذر، حسینیه هنر، پلاک 60 ارسال کنند.

انتهای پیام/ 

 

نظر شما