شناسهٔ خبر: 22944288 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

۷۵ درصد دانشجویان عضو شبکه های مجازی هستند

خبرگزاری شبستان: معاون قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور از عضویت ۷۵ درصد دانشجویان کشور در شبکه های مجازی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، محمود مظفر، ظهر امروز (۲۰ آذر) در اجلاس استانی نماز در ایلام اظهار کرد: نفوذ شبکه های مجازی روز به روز در جوامع در حال گسترش است و در کنار مزایا، مخاطرات خاص خود را نیز به دنبال دارد.

 

وی، تاکید کرد: قشر جوان و نوجوان در این میان بیشترین مخاطب این شبکه ها هستند و بر اساس ارزیابی های صورت گرفته دانشجویانی که عضو این شبکه ها در ایران هستند روزانه حدود ۴ ساعت وقت خود را در این شبکه ها صرف می کنند.

 

معاون قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور، گفت: یکی از ابزارهایی که دشمنان برای تاثیرگزاری و نفوذ در عقاید و ارزش های ملت های مسلمان بکارگیری می کنند همین شبکه ها هستند که از طریق اجرای برنامه های مبتذل و فاسد تلاش می کنند جوانان را با ارزش های انسانی و الهی دور کنند.

 

مظفر، بر لزوم هوشیاری خانواده ها برای آشنا کردن فرزندان خود با این تهدیدات تاکید کرد و  افزود: باید در این زمینه نوعی مصونیت سازی داشهت باشیم تا خود جوانان و نوجوانان با آگاهی کامل از این تهدیدات فاصله بگیرند.

 

وی، از عموم برنامه ریزان نیز خواست با تدوین برنامه هایی در قالب های جدید تلاش کنند روحیه ارزشی و الهی را در میان نسل جدید تقویت کنند.

 

معاون قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور، با اشاره به تهدیدهای شبکه های مجازی که موجب نگرانی خانواده ها شده است، خاطرنشان کرد: بهترین راهکار مقابله با آسیب های اجتماعی روی آوردن به اقامه نماز است.

نظر شما