شناسهٔ خبر: 22940345 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سخنگوی آتش‌نشانی تهران به تسنیم خبر داد

آتش‌سوزی در کارگاه ۱۵۰ متری چوب‌بری

R1370/Psaadati/S2,25,1392/CT1

سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: یک کارگاه چوب‌بری به وسعت حدودی ۱۵۰ متر در خیابان خلازیل دچار حریق شد.

صاحب‌خبر -

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر آتش‌سوزی در یک کارگاه چوب‌بری در خیابان خلازیل درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 23:32 شب گذشته آتش‌سوزی در یک کارگاه نجاری در خیابان خلازیل، خیابان پاییزان به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی همراه با تانکر آب و خودروهای حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل آتش‌سوزی کارگاه چوب‌بری و نجاری بود که بخشی از آن به وسعت حدودی 150 متر که قسمت رنگ‌رزی و چوب‌بری بود و مقدار زیادی چوب، قوطی‌های رنگ و تینر در آن وجود داشت، دچار حریق شده بود.

وی تصریح کرد: این قسمت با مصالح اولیه غیرمقاوم ساخته شده و شدت حرارت به حدی بود که بخشی از سقفها را تخریب کرده بود همچنین در کارگاه‌های مجاور مقدار زیادی قوطی‌های رنگ، تینر و حجم زیادی چوب وجود داشت که آتش به سرعت در حال سرایت به قسمت‌های دیگر این کارگاه و کارگاه‌های مجاور بود.

ملکی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان به سرعت از چند طرف عملیات را آغاز کرده و از سرایت آتش به دیگر قسمتها جلوگیری کردند همچنین در این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم و آتش‌نشانان پس از اطفای کامل حریق و ایمن‌سازی محل حادثه در ساعت 1:14 بامداد امروز به عملیات خود پایان دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران متذکر شد: در روزهای سرد سال به علت ناایمنی‌های موجود و به دلیل سیم‌کشی‌های ناایمن و استفاده از وسایل گرمایشی غیراستاندارد، آمار آتش‌سوزی در کارگاه‌های نجاری بیشتر می‌شود بنابراین حتماً در این کارگاه‌ها باید خاموش‌کننده‌ها به اندازه کافی وجود داشته باشد و موارد ایمنی رعایت شود.

انتهای پیام/

نظر شما