شناسهٔ خبر: 22934685 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی:

قدس متعلق به همه امت اسلام است

حجت الاسلام خدیوی گفت: حرکت نسنجیده آمریکا و رژیم صهیونیستی منجر به انتفاضه‌ای دیگر در راستای نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی خدیوی، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آذربایجان شرقی عصر امروز در تجمع اعتراضی دانشگاهیان تبریز در محکومیت انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس شریف، اظهار داشت: اقدام آمریکایی صهیونیستی توطئه‌ای دیگر برای تفرقه میان امت اسلامی است.

وی با بیان این‌که فلسطین پاره تن اسلام و رژیم صهیونیستی برای همیشه تاریخ غاصب و جنایتکار است، خاطرنشان کرد: پس از شکست تروریست‌های تکفیری در مقابل جبهه مقاومت اسلامی، رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا به دنبال اجرای طرحی است که مغایر با قواعد و قوانین بین‌المللی است.

حجت الاسلام خدیوی با اشاره به این‌که همراهی خصمانه و نابخردانه آمریکا در انتقال پایتخت به قدس شریف اضمحلال رژیم صهیونیستی را تسریع خواهد بخشید، گفت: البته باید دانست که بسیاری از کشورهای غربی و منطقه‌ای با این اقدامات خصمانه مخالفت کرده‌اند و باید سازمان های بین المللی نسبت به آن واکنش نشان دهند.

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه های آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که ضعف و استیصال استکبار جهانی در مقابله با جهان اسلام است به ویژه جبهه مقاومت اسلامی کاملا مشهود است، گفت: حقیقت امر آنست که اقدام سخیف آمریکا نمونه بارزی از زیر پا گذاشتن قوانین جهانی و پایمال کردن حقوق مردم فلسطین است.

وی افزود: اقدام سخیف ترامپ رییس جمهور آمریکا، در به‌رسمیت شناختن بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی، آبستن حوادث و فتنه ها و تهدیدهای بزرگی برای همه ادیان از جمله مسیحیان و مسلمانان و کشورهای اسلامی است و آتش جنگ و ناامنی را در جهان شعله ورتر خواهد کرد.

حجت الاسلام خدیوی با اشاره به این‌که حرکت نسنجیده آمریکا و رژیم صهیونیستی منجر به انتفاضه‌ای دیگر در راستای نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود، گفت: دشمنان بدانند که امروز دیگر سنگ، ابزار انتفاضه نیست، بلکه موشک و پهباد است که در صورت ادامه توطئه دشمنان اسلام وارد کار خواهند شد.

وی با بیان این‌که قدس سرزمین مقدس برای تمام امت اسلامی است، تصریح کرد: قدس محدود به مرزهای جغرافیایی متداول و مرسوم نبوده و فقط یک شهر نیست؛ بلکه جلوه ای از وحدانیت و نماد اتحاد آرمان خواهی و آزادگی طلبی در جهان است؛ این شهر متعلق به همه ساکنین تاریخی آن و رهروان راستین راه الهی است.

گفتنی است، در پایان این تجمع اعتراض‌آمیز ضمن قرائت قطعنامه دانشگاهیان، شرکت‌کنندگان با سردادن شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر صهیونیست و الله اکبر اقدام بی خردانه رییس جمهور آمریکا را محکوم کردند./935/پ۲۰۳/ب۱

نظر شما