شناسهٔ خبر: 23026338 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجمع ضد اسراییلی در دانشگاه آزاد اسلامی سنندج

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج مبنی تصمیم نابخردانه ترامپ تجمع اعتراضی برگزار کردند

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کردستان دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج در حمایت از قدس شریف و محکومیت اقدام ترامپ برای انتقال سفارت به بیت المقدس و به رسمیت شناخت این شهر مقدس اسلامی بعنوان پایتخت اسرائیل غاصب صهیونیستی، تجمعی اعتراضی برگزار کردند. تجمع ضد اسراییلی در دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
دکتر محمود گودرزی، عضو هیأت علمی این واحد دانشگاهی به نمایندگی از سوی جامعه دانشگاهی گفت:: " ما شکرگزار لطف خداوندیم که دشمنان اُمت اسلامی را نادانان قرار داد تا با اعمال جاهلانه و نابخردانه خود هم زمینه بروز و ظهور اتحاد اسلامی را هر روز مهیاتر کنند و هم مسیر سقوط و انحطاط خود و نظام استکباری را سرعت بخشند.
در ادامه این تجمع دانشگاهی بیانیه حوزه بسیج دانشجویی شهید همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج قرائت و با ندای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیسم و مرگ بر آل سعود خائن مفاد آن مورد تأیید شرکت کنندگان قرار گرفت.

دانشگاهیان در این بیانیه تاکید کرده اند که فلسطین و «آرمان قدس شریف» از ابتدای شروع نهضت اسلامی و انقلابی، به پرچمداری حضرت امام خمینی (ره) مورد توجه ایشان و ملت قهرمان پرور ایران اسلامی و همه آزادگان و مستضعفان جهان بوده و همواره فلسطین و قدس مساله اول جهان اسلام است ..

نظر شما