شناسهٔ خبر: 22932076 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

تعیین ردیف پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد در بودجه 97

مدیرعامل صندوق فولاد کشور اعلام کرد: با پیگیری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بودجه سال 1397 ردیف خاصی برای پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد پیش بینی و در دولت تصویب شد.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین /«اکبر نوروزی»   گفت: خوشبختانه طبق روال گذشته حقوق و مستمری بازنشستگان فولاد با افزایش 10 درصد سالیانه تا آخر مهرماه امسال پرداخت شد.
نوروزی افزود: به جهت اینکه خللی در مطالبات بحق بازنشستگان پیش نیاید مقرر شد با مطالعه مناسب بازار و در بهترین موقعیت نسبت به تامین منابع برای پرداخت حقوق در ماه های آتی از محل فروش سهام های در اختیار صندوق اقدام شود.
وی ادامه داد: در همین پیوند سهام ها به نحو مطلوب برای فروش آماده و به بازار سرمایه عرضه شده است که اکنون در حال انجام تشریفات معامله هستیم و بلافاصله پس از وصول منابع آن در اولین فرصت حقوق ها پرداخت و به روز می شود.
نوروزی اضافه کرد: با پیگیری مستمر و هماهنگی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همکاری مناسب نمایندگان مجلس در زمان تصویب برنامه ششم توسعه کشور، وضعیت صندوق بنا بر بند پ ماده 12 تعیین شد.
به گفته وی، این بند دولت را مکلف می کند در سه سال محاسبات بیمه‌ای صندوق پرداخت و هر ساله نیز در بودجه پایدار شود.
مدیرعامل صندوق فولاد تصریح کرد: این مجموعه محاسبات بیمه‌ای صندوق را تهیه کرده و به تایید سازمان حسابرسی رسانیده است که اکنون در سازمان مدیریت در حال برنامه ریزی اجرایی برای آن هستند.
نوروزی تصریح کرد: با حمایت مناسب دولت در اجرای بند پ ماده 12 برنامه ششم توسعه کشور همه مشکلات فعلی و قبلی بازنشستگان و همچنین معوقات این عزیزان قابل تامین و پرداخت است.

 

نظر شما