شناسهٔ خبر: 22929215 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

درخشش بسکتبال نفت گچساران در لیگ دسته دو

سرمربی و مسئول بسکتبال نفت و گاز گچساران گفت: تیم بسکتبال نفت و گاز گچساران در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور با ۳ بازی و ۳ برد روند تحسین برانگیزی داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   ایرج خلیلی سرمربی و مسئول بسکتبال نفت و گاز گچساران با بیان این خبر گفت: تیم بسکتبال نفت و گاز گچساران به عنوان نماینده استان در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور حضور دارد.

ایرج خلیلی افزود: رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور با حضور ۱۸ تیم در دو گروه ۵ و دو گروه ۴ تیمی به صورت رفت و برگشت در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: تیم بسکتبال نفت گچساران در گروه سوم این رقابت‌ها با تیم‌های نماینده جهرم، نماینده فسا، شهرداری بندرعباس و طلای سبز رفسنجان هم گروه شده است.

سرمربی تیم بسکتبال نفت گچساران اضافه کرد: تیم نفت و گاز گچساران در سه بازی برگزار شده با قدرت ظاهر شده و توانسته برابر حریفان صاحب برتری شود.

خلیلی در خصوص نتایج سه بازی برگزار شده تیم نفت گچساران اضافه کرد: در بازی اول در دوگنبدان مقابل تیم فسا با نتیجه ۶۹ به۶۶ به پیروزی رسیدیم، در بازی دوم مقابل نماینده جهرم با نتیجه ۶۰ - ۵۲ صاحب برتری شدیم و در بازی سوم هم که در دوگنبدان برگزار شد توانستیم تیم شهرداری بندرعباس را با نتیجه ۶۷ به ۵۷ با شکست بدرقه کنیم.

وی ادامه داد:بازی چهارم تیم نفت و گاز گچساران در مقابل تیم طلای سبز رفسنجان روز جمعه ۲۴ آذرماه در رفسنجان برگزار خواهد شد.

ایرج خلیلی یاد آور شد: این رقابت‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و از هر گروه دو تیم برتر راهی مرحله بعدی این مسابقات خواهند شد.

انتهای پیام/ش

بسکتبال نفت گچساران در لیگ دسته دو خوش درخشید

نظر شما