شناسهٔ خبر: 22950448 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

صعود تیم نادرشیمی قم به یک هشتم نهایی لیگ برتر باشگاه های کشور

قم- ایرنا- مالک باشگاه بسکتبال نادرشیمی قم گفت: تیم بسکتبال بانوان نادر شیمی قم در لیگ برتر باشگاه های کشور با موفقیت به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرده و خود را برای کسب عنوان قهرمانی در این رقابت ها آماده می کند.

صاحب‌خبر -

محسن نادری دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: با توجه به صعود تیم به مرحله بعدی، در نامه ای به استاندار قم و سایر مسئولان خواهان حمایت از باشگاه برای جذب بازیکنان خارجی شدیم.
وی ادامه داد: با بازیکنانی از کشور صربستان برای پیوستن به تیم بسکتبال نادرشیمی قم رایزنی شده و در صورتی که مسابقات یک هشتم نهایی به صورت تک حذفی برگزار شود به زودی مقدمات حضور این بازیکنان خارجی فراهم خواهد شد و در غیر این صورت در پلی آف به تیم می پیوندند.
نادری خاطرنشان کرد: تا کنون حدون 800 میلیون ریال برای این تیم هزینه شده و تا پایان مسابقات به بیش از 500 میلیون ریال اعتبار نیاز داریم.
وی از تلاش های نسرین فدایی سرمربی تیم و نسیبه نظری سرپرست تیم تقدیر کرد و گفت: بازیکنان خوبی از استان قم با تلاش مربیان و کادر فنی به کشور معرفی شدند.
تیم های نادرشیمی قم، سمای تهران، سیما خوان پاسارگاد شیراز، بال شیراز و حسینی تهران همگروه می باشند.
نادری همچنین از انصراف تیم والیبال نادرشیمی قم در لیگ دسته یک باشگاه های کشور در سال جاری خبر داد و گفت: امسال تمرکز اصلی ما روی مسابقات بسکتبال و قهرمانی در این رقابت ها می باشد و از سال آینده در رشته والیبال نیز تیم داری خواهیم کرد.
چندی پیش مهسا آراسته از بازیکنان موفق والیبال قم به عنوان سرمربی تیم والیبال بانوان قم در لیگ دسته یک انتخاب شده بود.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار: رضا علیمحمدی

انتهای پیام /*

نظر شما