شناسهٔ خبر: 22906921 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

پیکر ششمین کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات اشترانکوه پیدا شد | هویت ۶ جسد پیدا شده

- همشهری آنلاین: پیکر ششمین کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات اشترانکوه پیدا شده است ولی اطلاعاتی از هویت کوهنوردان شناسایی شده در دسترس نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش میزان، ساعت 3:30 بامداد دیروز 17 آذر ماه حادثه گرفتار شدن یک تیم کوهنوردی 15 نفره در ارتفاعات اشترانکوه شهرستان ازنا، به هلال احمر اعلام شد. در ساعت 7 صبح تیم های امداد کوهستان به همراه بالگرد امدادی اورژانس و هلال احمر به محل ریزش بهمن رفتند. در بررسی های اولیه مشخص شد 14 کوهنورد اهل مشهد برای فتح قله "کول جنو " به همراه یک راهنما از الیگودرز راهی ارتفاعات اشترانکوه شده و در مسیر برگشت گرفتار برف و کولاک و بهمن می‌شوند.

پنج عضو این گروه در پناهگاه از مرگ حتمی نجات یافته و 9 نفر دچار بهمن می‌شوند. از صبح دیروز تاکنون جسد دو کوهنورد به نام‌های علیرضا عامری 22 ساله و مرتضی غلامپور از زیر بهمن خارج شده است.

محمد باقر محمدی معاون امدادو نجات هلال احمر لرستان با اشاره به آغاز دوباره جستجو برای یافتن کوهنوردان مفقود شده گفت: از صبح امروز با روشن شدن هوا بلافاصله تیم های زمینی و هوایی هلال احمر استان به همراه تیم های کوهنوردی و کمکی که از مشهد به لرستان آمده اند، جستجو را آغاز کردند.

شبکه خبر نیز دقایقی پیش اعلام کرد: 
جسد ششمین کوهنورد مفقود شده در اشترانکوه پیدا شد و تعداد جانباختگان به 6 نفر رسید. جستجو برای یافتن 3 کوهنورد دیگر ادامه دارد.

اسامی شش کوهنوردِ پیدا شده در حادثه اشترانکوه نیز اعلام شد: 
علیرضا عامری، مجید زاده تراب، مرتضی غلامپور، امان الله جوکار، مهشید جانمحمدی و ناصر اکبری


نظر شما