شناسهٔ خبر: 22870731 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه قزوین: خدمت رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه باید تداوم یابد

قزوین-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: خدمت ‌رسانی‌ به مردم زلزله‌زده کرمانشاه باید تا رفع نیازهای ضروری آنان تداوم یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار با اعضای ستاد مدیریت بحران استان با قدردانی از خدمات ارائه شده این ستاد به مردم مناطق زلزله‌زده غرب کشور،افرود: بهترین صدقه، صدقه عملی است که با اخلاص انجام شود و شما عزیزان با رفتن به کرمانشاه و کمک به مردم توفیق بزرگی نصیبتان شده است.
وی تصریح کرد: در زلزله کرمانشاه شیعه و سنی در کنار هم قرار گرفته و دست یکدیگر را گرفتند که این مهم در نهایت به تحکیم هر چه بیشتر محبت و همدلی در جامعه انجامید.
امام جمعه قزوین بر ادامه خدمت‌رسانی‌ها به مردم زلزله‌زده کرمانشاه تاکید کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا خدمت‌رسانی و کمک‌رسانی به مردم همچنان ادامه پیدا کند تا به صورت کامل نیازهای ضروری مردم که عمده آن در شرایط کنونی سرپناه است، برطرف شود.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: برخی از شرکت‌ها و کارخانه‌ها همواره پای کار حل مشکلات مردم هستند و اگر ساماندهی‌ها و هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد، خدمات خوبی را می‌توان از آن‌ها برای امدادرسانی و رفع نیازهای مردم در نقاط حادثه دیده دریافت کرد.
وی با تاکید بر اینکه کمک‌ها به هر میزانی که باشد، صاحب برکت خواهد بود، اضافه کرد: باید کمترین کمک‌های مردمی بدون توجه به میزان و مبلغ آن دریافت شود چرا که کمک‌های کم نیز برکت به همراه می‌آورد و همین کمک‌های کم زمانی که با هم جمع می‌شوند، مبالغ‌ قابل توجهی خواهند شد.
زلزله کرمانشاه 21 آبان ماه امسال بوقوع پیوست و در نتیجه آن عده ای از هموطنان کشته و زخمی و عده ای نیز به دلیل تخریب منازل خود بی سرپناه شدند.
3013**انتشار دهنده: رضا اولادی

انتهای پیام /*

نظر شما