شناسهٔ خبر: 22869194 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

رضایت عموم مردم از حضور سپاه استان قزوین در کرمانشاه

گروه اجتماعي: مدیر آی تی و عاملین ذی‌حساب ستاد فرماندهی کل سپاه با ابراز رضایت از عملکرد سازمان بسیج سازندگی استان قزوین، فعالیت‌های اجرایی این سازمان را اثربخش دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا) از قزوين، احمد هاشمی مدیر آی تی و عاملین ذی‌حساب ستاد فرماندهی کل سپاه در بازدید از عرصه‌های بسیج سازندگی در استان قزوین حضور این سازمان در استان را مثبت ارزیابی و اظهار کرد: ارائه خدمات به مردم مخصوصاً در مناطق محروم و کمک به سازندگی کشور نیاز امروز جامعه ما محسوب می‌شود.
وی با اشاره به اینکه نباید سازندگی در کشور را بر عهده یک سازمان و یا نهاد مجزا دانست، تأکید کرد: روحیه جهادی با پیوند باروحیه انقلابی می‌تواند سازندگی همه عرصه‌ها را به دنبال داشته باشد.
هاشمی که از سد آبی‌خاکی کیخنان در آقابابا بازدید می‌کرد، ادامه داد: کمک به حل معضلات و مشکلات مردمی از سوی سازمان بسیج سازندگی مطمئناً امید مردم به انقلاب را بیشتر از قبل خواهد کرد.
وی همچنین با اشاره به عملکرد این سازمان در کرمانشاه، عنوان کرد: حضور به‌موقع و مؤثر سپاه استان قزوین و بسیج سازندگی در کرمانشاه و کمک به سازندگی دو روستای قره‌بلاغ اعظم و بابااسکندر بدون شک گامی مؤثر در کاهش آلام مردم منطقه زلزله‌زده است.
مدیر آی تی و عاملین ذی‌حساب ستاد فرماندهی کل سپاه تأکید کرد: همه دستگاه‌ها باید با الگوگیری از این نگاه جهادی، همراهی و همکاری با این نهاد جهادی را برای رفع محرومیت در دستور کار قرار دهند.

برچسب‌ها:

نظر شما