شناسهٔ خبر: 22868843 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

معاون استاندار:

اجلاس استانی نماز به‌عنوان حرکت عظیم فرهنگی در قزوین برگزار می‌شود

گروه معارف: معاون استاندار از برگزاری اجلاس استانی نماز با موضوع «نماز در فضای مجازی» به‌عنوان حرکت عظیم فرهنگی بیست‌وششم آذرماه جاری در قزوین خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا) از قزوين، منوچهر حبیبی پیش از ظهر امروز 14 آذر در آخرین جلسه هماهنگی برگزاری اجلاس استانی نماز اظهار کرد: توجه به نماز به‌عنوان مهم‌ترین فریضه دینی قطعاً باعث حفظ آبرو، عزت و حرمت اقامه کننده خواهد شد.
وی ادامه داد: با عنایت به این امر که اقامه نماز سرچشمه تمامی ارزش‌های دینی و اعتقادی است می‌بایست موردتوجه بیشتری واقع گردد و در جامعهٔ امروزی که فضای مجازی و دیجیتال محل ارجاع عمومی است اطلاع‌رسانی و مقابله فرهنگی با هجمه‌های دشمنان ضرورتی انکارناپذیر است.
معاون استاندار ادامه داد: عنوان اجلاس بسیار هوشمندانه انتخاب‌شده است با عنایت به اینکه بهره‌مندی از این فضا می‌تواند در ترویج این فریضه دینی به‌ویژه در قشر نوجوان و جوانان مؤثر واقع گردد.
حبیبی تأکید کرد: فضای محیطی شهری می‌بایست رنگ و بوی اطلاع‌رسانی اجلاس استانی نماز گیرد و این حرکت عظیم فرهنگی ضرورت دارد که با مشارکت جدی تمامی مدیران و مسئولان رقم بخورد.
وی افزود: در استان آمادگی لازم برای برگزاری اجلاس نماز وجود دارد و برنامه‌ریزی‌ها نیز در حال اجرایی شدن است.
در این جلسه حاضران به بیان گزارشی از برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده پرداختند.
اجلاس استانی نماز با موضوع «نماز در فضای مجازی» بیست‌وششم آذرماه جاری با حضور مدیران و مسئولان و فعالان عرصهٔ نماز در محل سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شود.

نظر شما