شناسهٔ خبر: 22862820 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

با موضوع «نماز در فضای مجازی»؛

اجلاس استانی نماز در قزوین برگزار می شود

قزوین_ معاون استاندار قزوین اجلاس استانی نماز را ۲۶ آذرماه سال جاری عنوان و خاطرنشان کرد: این اجلاس با موضوع «نماز در فضای مجازی» با حضور مدیران و مسئولان و فعالان عرصه ی نماز در محل سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزارمی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آخرین جلسه هماهنگی برگزاری اجلاس استانی نماز با حضور مسؤولان استانی و زیرربط ظهر امروز در استانداری قزوین برگزار شد.

معاون استاندار قزوین در این اجلاس اظهار داشت: اقامه نماز به عنوان سرچشمه تمام ارزش های دینی و اعتقادی باید مود توجه بیشتری قرار بگیرد.

منوچهر حبیبی گفت: توجه به نماز به عنوان مهم ترین فریضه دینی موجب حفظ آبرو، عزت و حرمت اقامه کننده می شود.

وی عنوان کرد: در جامعه ی امروزی که فضای مجازی و دیجیتال محل ارجاع عمومی است اطلاع رسانی و مقابله فرهنگی با هجمه های دشمنان ضرورتی انکارناپذیر است.

معاون استاندار ادامه داد: عنوان اجلاس استانی نماز بسیار هوشمندانه انتخاب شده است با عنایت به اینکه بهره مندی از این فضا می تواند در ترویج این فریضه دینی بویژه در قشر نوجوان و جوانان موثر واقع شود.

حبیبی با بیان اینکه در استان قزوین آمادگی لازم برای برگزاری اجلاس نماز وجود دارد و برنامه ریزی ها نیز در حال اجرا است، مطرح کرد: فضای محیطی شهری می بایست رنگ و بوی اطلاع رسانی اجلاس استانی نماز گیرد و این حرکت عظیم فرهنگی ضرورت دارد که با مشارکت جدی تمامی مدیران و مسئولان رقم بخورد.

وی افزود: اجلاس استانی نماز را ۲۶ آذرماه سال جاری عنوان و خاطرنشان کرد: این اجلاس با موضوع «نماز در فضای مجازی» با حضور مدیران و مسئولان و فعالان عرصه ی نماز در محل سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزارمی شود.

نظر شما