شناسهٔ خبر: 22786614 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حمله افراد مسلح به دانشگاه کشاورزی پیشاور

شمار تلفات حادثه تروریستی امروز در دانشگاه کشاورزی شهر پیشاور مرکز ایالت خیبر پختنونخوا به 9 کشته و 35 زخمی افزایش یافت.

صاحب‌خبر -

ربه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از اسلام آباد ؛شمار تلفات حادثه تروریستی امروز در دانشگاه کشاورزی شهر پیشاور مرکز ایالت خیبر پختنونخوا به 9 کشته و 35 زخمی افزایش یافت.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد، 5 تروریست صبح امروز با ورود به دانشگاه کشاورزی پیشاور اقدام به تیراندازی کردند.
در این حادثه تروریستی که پس از 2 ساعت با کشته شدن همه تروریست ها پایان یافت شماری از دانشجویان و نیروهای پلیس کشته و زخمی شدند.
طالبان مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است.
حادثه تروریستی امروز در حالی رخ داد که مردم پاکستان به مناسبت میلاد پیامبر گرامی اسلام برگزاری جشن های هفته وحدت را در این کشور آغاز کرده اند.

 

هلاکت سه فرد مسلح 

3 فرد مسلح صبح امروز با ورود به دانشگاه کشاورزی پیشاور اقدام به تیراندازی کردند.نیروهای پلیس پس از این حادثه وارد عمل شدند و خیابان دانشگاه را مسدود کردند.درگیری نیروهای پلیس با افراد مسلح در داخل دانشگاه همچنان ادامه دارد.
پلیس از زمین و هوا کنترل دانشگاه را در دست دارد.
به مناسبت 12 ربیع الاول میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) به روایت اهل سنت امروز در پاکستان تعطیل رسمی است. دانشگاه هم به این مناسبت تعطیل بود.
رسانه های پاکستان دقایقی قبل اعلام کردند یکی از تروریست ها به هلاکت رسید.

رسانه های پاکستان دقایقی قبل از به هلاکت رسیدن هر 3 تروریست در دانشگاه کشاورزی پیشاور در پاکستان خبر دادند.

با به هلاکت رسیدن این تروریست ها حمله تروریستی به این دانشگاه پس از نزدیک به 2 سا عت پایان یافت.
شمار زخمی های این حمله مسلحانه 11 نفر اعلام شد ه است.

 

 

نظر شما