شناسهٔ خبر: 22698860 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستگیری سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت‌ها با ۶ فقره سرقت

با تلاش پلیس آگاهی شهرستان نیشابور سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت‌ها دستگیر و به ۶ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند

صاحب‌خبر -

دستگیری سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت‌ها با ۶ فقره سرقتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سرهنگ حسین بیات مختاری فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت موتورسیکلت در محدوده خیابان امام خمینی (ره) شهر نیشابور موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت‌ها گشت‌های هدفمندی را آغاز تا اینکه روز گذشته هنگام گشت زنی در محدوده سرقت‌ها به مردی جوان که در اطراف موتوسیکلت‌های پارک شده در کنار خیابان پرسه می‌زد مظنون و او را در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ بیات مختاری افزود: متهم ۳۶ ساله که سابقه سرقت موتورسیکلت در پرونده اش دارد در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۶ فقره سرقت با کمک و همدستی دو نفر از دوستانش اعتراف که دیگر همدستان ۲۴ و ۲۷ ساله اش نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان تعدادی قطعات اوراقی موتورسیکلت کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری چهار مالخر و معرفی متهمان به دادسرا به شهروندان توصیه کرد: از رها کردن موتورسیکلت خود بدون قفل حتی برای لحظه‌ای کوتاه خودداری و با رعایت توصیه‌های ایمنی پلیس و توجه به نکات مراقبتی، پیشگیری آگاهانه‌ای از وقوع چنین سرقت‌هایی داشته باشند. انتهای پیام س. ح. سارقان حرفه‌ای موتور سیکلت در نیشابور دستگیر شدند.

 
انتهای پیام//ف.ج
 

دستگیری سارقان حرفه ای در نیشابور

نظر شما