شناسهٔ خبر: 66790271 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:

شهید آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور ابدی ایران اسلامی ماند

گرگان-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: شهید آیت‌الله رییسی، رییس جمهور ابدی ایران اسلامی ماند، مراسمات شهیدان خدمت، فرصتی برای تبیین گفتمان و سیره‌ شخصیتی این شهیدان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی مهاجر عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت درگذشت شهادت گونه رئیس جمهور ایران اسلامی و هیأت همراه اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور ابدی ایران اسلامی ماند، مراسم شهیدان خدمت، فرصتی برای تبیین گفتمان و سیره شخصیتی رفتاری و عملی این شهیدان است.

وی افزود: مراسم شهیدان خدمت علاوه بر حقی که به گردن ما دارند، تجدید پیمانی برای پیمودن راه و سیره عملی آنها است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: ۲۷۵ برنامه ویژه بزرگداشت در گلستان پیش بینی شده که برخی نیز انجام شده است و تا پایان پنج روز عزای عمومی ادامه خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: مراسم عزاداری متمرکز استانی روز پنجشنبه سوم خرداد ماه ساعت ۹ صبح در محل مصلی گرگان که مکان خاطره‌انگیز دیدار رئیس جمهور شهید با مردم استان است، برگزار خواهد شد.

مهاجر اظهار کرد: رئیس جمهور شهید در نخستین شورای اداری کشور، تسهیل در حضور مردم، تسریع در رسیدگی به کار مردم و تکریم مردم را اولویت دولت مردمی عنوان داشت و ما نیز موظف هستیم در این راستا حرکت کنیم.

وی یادآور شد: در جلسه سران قوا، انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری چهاردهم را هشتم تیرماه تعیین کرده‌اند، ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات نیز از دهم تا چهاردهم خرداد ماه انجام خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: با توجه به برگزاری موفق انتخابات گذشته و دور دوم انتخابات که به تازگی برگزار شد، شرایط برگزاری انتخابات با راهبری استاندار گلستان فراهم است، از همه دستگاه‌ها انتظار می‌رود مانند گذشته همکاری و تعامل را با ستاد انتخابات داشته باشند.

نظر شما