شناسهٔ خبر: 22694243 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

کاتای قهرمانی آسیا - تایلند

حریفان نمایندگان ایران مشخص شدند

خبرگزاری میزان- پیکارهای کاتا قهرمانی آسیا از فردا با حضور 8 تیم به میزبانی کشور تایلند برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، مردان کاتا کشورمان با 10 بازیکن در  5 بخش ناگه نو کاتا، گوشین جوتسو، جو نو کاتا، کیمه نو کاتا، کاتامه نو کاتا در رقابت‌های قهرماتی قاره کهن که با حضور 8 تیم و به میزبانی کشور تایلند برگزار می شود روی تاتامی می‌روند.

در این دوره از رقابت‌ها 8 کشور ایران، تایلند، ماکائو، چین تایپه، مالزی، هنگ کنگ، ژاپن و ویتنام حضور دارند و با انجام آیین قرعه‌کشی جودوکاران کشوران در هر بخش حریفان خود را شناختند.

6 تیم هنگ کنگ، ماکائو، ویتنام، ایران، مالزی و تایلند در جو نو کاتا حضور دارند و به ترتیب به اجرای کاتا می پردازند و محمد مهدی درواری و سید سینا موسوی کاتاروهای ایران در این بخش هستند.

ناگه نو کاتا تیم حضور دارند و تیمهای مالزی، ایران، ویتنام و هنگ کنگ به ترتیب فردا در این بخش روی تاتامی می روند، فخرالدین فریدی وثوق و علیرضا کریمی ناصر کاتاروهای کشورمان در ناگه نو کاتا هستند.

محمد حسن نجفی و حمیدرضا کریمی ناصر نمایندگان کشورمان در گوشین جوتسو هستند، در این بخش تیم‌های ویتنام، هنگ کنگ، ایران و ژاپن به ترتیب به اجرای کاتا می پردازند.

در کاتامه نو کاتا مهدی عظیمی و فخرالدین رضایی نمایندگان کشور مان هستند و تیم‌های تایلند، ویتنام، ایران، ژاپن در این بخش به ترتیب روی تاتامی می روند.

در کیمه نو کاتا تیمهای ایران، چین تایپه و ژاپن حضور دارند و محمد رضا خسروی و پوریا نجار نامقی کاتاروهای ایران در این بخش هستند.

انتهای پیام/ 

نظر شما