شناسهٔ خبر: 22694006 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کاتای قهرمانی آسیا؛ ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند

تهران- ایرنا- ملی پوشان ایران حریفان خود در رقابت های کاتا جودوی قهرمانی آسیا را شناختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، پیکارهای کاتا قهرمانی آسیا با حضور هشت تیم، فردا (یکشنبه) به میزبانی شهر بانکوک تایلند برگزار می شود.
تیم مردان ایران با 10 بازیکن در هر پنج بخش ناگه نو کاتا، گوشین جوتسو، جو نو کاتا، کیمه نو کاتا، کاتامه نو کاتا در رقابت های قهرماتی قاره کهن روی تاتامی می رود.
در این دوره از رقابت ها تیم های ایران، تایلند، ماکائو، چین تایپه، مالزی، هنگ کنگ، ژاپن و ویتنام حضور دارند و با انجام آیین قرعه کشی، حریفان خود را شناختند.
شش تیم هنگ کنگ، ماکائو، ویتنام، ایران، مالزی و تایلند در «جو نو کاتا» حضور دارند و به ترتیب به اجرای کاتا می پردازند و «محمد مهدی درواری» و «سید سینا موسوی» کاتاروهای ایران در این بخش هستند.
در «ناگه نو کاتا» تیم تیم های مالزی، ایران، ویتنام و هنگ کنگ به ترتیب فردا در این بخش روی تاتامی می روند. فخرالدین فریدی وثوق و علیرضا کریمی ناصر کاتاروهای کشورمان در ناگه نو کاتا هستند.
محمد حسن نجفی و حمیدرضا کریمی ناصر نمایندگان کشورمان در «گوشین جوتسو» هستند. در این بخش تیمهای ویتنام، هنگ کنگ، ایران و ژاپن به ترتیب به اجرای کاتا می پردازند.
در «کاتامه نو کاتا» مهدی عظیمی و فخرالدین رضایی نمایندگان کشورمان هستند و تیمهای تایلند، ویتنام، ایران، ژاپن در این بخش به ترتیب روی تاتامی می روند.
در «کیمه نو کاتا» تیم های ایران، چین تایپه و ژاپن حضور دارند و محمدرضا خسروی و پوریا نجار نامقی کاتاروهای ایران در این بخش هستند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**3783**1368
خبرنگار: امیر میرزاییان** انتشار: خیراله شفیعی

انتهای پیام /*

نظر شما