شناسهٔ خبر: 22671658 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مسابقات کبدی قهرمانی آسیا ـ گرگان/۴۵

حضور بانوان در سالن برگزاری مسابقات کبدی+فیلم

R41471/P4001/S6,70/CT11

ورود بانوان به سالن مسابقات کبدی آقایان قهرمانی آسیا در آستانه برگزاری مراسم افتتاحیه این رقابت ها آزاد شد و بانوان در بین جمعیت حاضر در سالن حضور یافتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، مراسم افتتاحیه دهمین دوره مسابقات کبدی مردان و پنجمین دوره مسابقات کبدی بانوان قهرمانی آسیا از دقایقی دیگر در سالن امام خمینی(ره) گرگان با حضور مردم و مسئولان استانی و کشوری در سالن امام خمینی(ره) گرگان برگزار می‌شود.

اکنون دیدار تیمهای کبدی سریلانکا و ترکمنستان در حال برگزاری است و در حالی که تا پیش از این از ورود بانوان به سالن ممانعت میشد از دقایقی پیش بانوان تیمهای شرکت کننده و همراهان آنان در سکوهای ورزشگاه امام خمینی(ره) گرگان حاضر شدند.

تماشاگران استقبال خوبی از این مسابقات داشته اند و سالن امام خمینی(ره) گرگان تقریبا پر شده است.

پس از مراسم افتتاحیه هم تیم‌های ایران با کره جنوبی و هندوستان با ژاپن به مصاف هم می‌روند و پس از آن رقابت‌های بانوان پیگیری می‌شود.

دهمین دوره مسابقات کبدی قهرمانی مردان آسیا با شرکت تیم‌های ایران، هندوستان، پاکستان، سریلانکا، تایلند، کره‌جنوبی، ژاپن، عراق، ترکمنستان و افغانستان و پنجمین دوره مسابقات زنان با شرکت تیم‌های ایران، هندوستان، پاکستان، سریلانکا، تایلند، کره جنوبی، ژاپن، عراق، ترکمنستان و چین‌تایپه برگزار می‌شود.

این مسابقات شامگاه یکشنبه و با معرفی تیم‌های برتر در گرگان به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما