شناسهٔ خبر: 22664443 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مسابقات کبدی قهرمانی آسیا - گرگان/۱۲

مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در گرگان آغاز شد

R41471/P1357/S6,70/CT11

مسابقات کبدی قهرمانی آسیا ۲۰۱۷ در بخش آقایان و بانوان از دقایقی پیش در گرگان مرکز استان گلستان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، دهمین دوره مسابقات کبدی مردان و پنجمین دوره مسابقات کبدی بانوان قهرمانی آسیا از دقایقی پیش با دیدار تیمهای پاکستان با ژاپن در زمین شماره یک و هندوستان با عراق در زمین شماره 2 در بخش آقایان در سالن امام خمینی(ره) گرگان آغاز شد.

ساعت 9 صبح امروز هم تیم‌های ایران با تایلند و سریلانکا با کره جنوبی با هم مسابقه می‌دهند و آخرین دیدار در نوبت صبح هم بین تیم‌های افغانستان و پاکستان برگزار می‌شود.

در نوبت عصر هم در نخستین بازی‌ها پاکستان با عراق و ژاپن با افغانستان در ساعت 15 مسابقه می‌دهند و در ساعت 16 ترکمنستان به مصاف سریلانکا می‌رود.

مراسم رسمی افتتاحیه مسابقات کبدی قهرمانی آسیا 2017 هم با حضور مسئولان استانی و کشوری از ساعت 17 عصر امروز جمعه در گرگان برگزار می‌شود.

از ساعت 18.30 هم تیم‌های ایران با کره جنوبی و هندوستان با ژاپن به مصاف هم می‌روند.

پنجمین دوره رقابت‌های کبدی قهرمانی زنان آسیا هم از ساعت 11 امروز با مسابقه تیم‌های تایلند با ترکمنستان و کره جنوبی با چین‌تایپه آغاز می‌شود و در ادامه ساعت 12 تیم‌های سریلانکا با پاکستان و ژاپن با عراق و ساعت 13 تیم‌های چین تایپه با هندوستان و تایلند با کره جنوبی با هم مسابقه می‌دهند.

تیم‌های ایران با عراق و ژاپن با سریلانکا هم از ساعت 19.30 در بخش زنان با هم رقابت می‌کنند و از ساعت 20.30 امروز نیز تیم‌های ترکمنستان با کره جنوبی و هندوستان با تایلند مسابقه می‌دهند.

دهمین دوره مسابقات کبدی قهرمانی مردان آسیا با شرکت تیم‌های ایران، هندوستان، پاکستان، سریلانکا، تایلند، کره‌جنوبی، ژاپن، عراق، ترکمنستان و افغانستان و پنجمین دوره مسابقات زنان با شرکت تیم‌های ایران، هندوستان، پاکستان، سریلانکا، تایلند، کره جنوبی، ژاپن، عراق، ترکمنستان و چین‌تایپه برگزار می‌شود.

این مسابقات شامگاه یکشنبه و با معرفی تیم‌های برتر در گرگان به‌کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما