شناسهٔ خبر: 22668825 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امام جمعه کرمان : بیشتر مراقب کید و مکر دشمنان باشیم

خبرگزاری صداوسیما

امام جمعه کرمان گفت: باید بیش از پیش مراقب کید و مکر دشمنان اسلام و انقلاب باشیم.

صاحب‌خبر -

امام جمعه کرمان : بیشتر مراقب کید و مکر دشمنان باشیمبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، آیت الله جعفری در خطبه های نماز جمعه ، جنایات گروه تروریستی داعش در منطقه در سال های اخیر را شرم آور توصیف کرد و افزود: همان گونه که رهبر معظم انقلاب هم در پاسخ به نامه سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی بیان فرمودند از این پس باید بیشتر مراقب کید و مکر دشمنان اسلام و انقلاب باشیم .
امام جمعه کرمان گفت: فلسفه تشکیل داعش از سوی استکبار و در راس آن امریکای جنایتکار مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران بود.
آیت‌الله سیدیحیی جعفری که چندی پیش استعفای خود را تقدیم دفتر مقام معظم رهبری کرد ،  امروز  در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به استعفایش از منصب امامت جمعه کرمان به علت کهولت سن و بازنشستگی از نمازگزاران کرمان خداحافظی کرد .
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان اینکه تا چند روز آینده امام جمعه جدید کرمان معرفی خواهد شد همکاری همه جانبه مردم  و  مسئولان کرمان با امام جمعه جدید کرمان را خواستار شد .
نماینده ولی فقیه در استان از همکاری مردم کرمان به ویژه روحانیت ، دانشگاهیان ، مسئولان و قشرهای مختلف مردم با وی در طول 38 سال امامت جمعه کرمان تشکر کرد .

 

نظر شما