شناسهٔ خبر: 22662910 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

ملی پوش کبدی ایران در گفتگو با مهر:

حمایت شهروندان گرگانی کمک بسیاری به قهرمانی ایران می کند

گرگان – بازیکن تیم ملی کبدی مردان ایران از تاثیر بالای حمایت شهروندان گرگانی برای کسب عنوان قهرمانی ایران در مسابقات کبدی آسیا خبر داد.

صاحب‌خبر -

هادی اشترک در گفتگو با خبرنگار مهر درباره میزان آمادگی بازیکنان تیم ملی کبدی ایران برای حضور در مسابقات کبدی آسیا در گرگان اظهار کرد: اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتیم و خداراشکر بازیکنان ۹۰ درصد آمادگی لازم را کسب کرده اند.

اشترک افزود: امیدوارم با تاکتیک های سرمربی هندی مان بتوانیم بازی های خوبی مقابل تیم های هند، کره جنوبی و پاکستان که رقیبان اصلی ما هستند ارائه کنیم.

وی با اشاره به نخستین بازی تیم ایران در این رقابت ها گفت: تاکنون چندین بار با تایلند بازی کرده ایم و آنها در حد تیم الف ایران نیستند. سپس با پیروزی تایلند و کسب روحیه به مصاف بازی اصلی گروه مقابل تیم کره جنوبی می رویم.

این ملی پوش باتجربه ایران که سابقه حضور چهارساله و کسب دو قهرمانی در لیگ ستارگان هند را در کارنامه دارد، در مورد این تیم گفت: بازیکنان هندی را می شناسم و در لیگ حرفه ای مقابل آنها بازی کرده ام. معتقدم در دفاع می توانیم عملکرد خوبی در مقابل مهاجمان این تیم داشته باشیم.

اشترک با اشاره به کمبود بازی های تدارکاتی تیم ایران بیان کرد: فدراسیون تلاش زیادی کرد تا بازی دوستانه بیشتری را تدارک ببیند اما هندی ها مقابل ما بازی نمی کنند. در کل شرایط اردو رضایت بخش است و از فدراسیون کبدی از این بابت تشکر می کنم.

وی در مورد شانس پیروزی ایران در بازی نهایی گفت: ایمان دارم در صورت حمایت پرشور شهروندان گرگانی، در بازی نهایی می توانیم تیم هند را در کشور خودمان شکست دهیم و قهرمان شویم.

لازم به ذکر است؛ تیم کبدی مردان ایران در گروه دو مسابقات با تیم های تایلند، کره جنوبی، ترکمنستان و سری لانکا همگروه است و از ساعت ۹ صبح فردا (جمعه) به مصاف تیم تایلند می رود.

دهمین دوره مسابقات کبدی مردان قهرمانی آسیا و پنجمین دوره مسابقات کبدی زنان قهرمانی آسیا از سوم تا پنجم آذرماه به میزبانی گرگان در سالن امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار می‌شود.

نظر شما