شناسهٔ خبر: 22671833 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اظهارات برخی سرمربیان

رقابت های کبدی قهرمانی آسیا 2017گرگان /قدردانی سرمربی تیم ملی ایران از حمایت تماشاگران

گرگان - ایرنا- سرمربی تیم ملی کبدی ایران از استقبال خوب تماشاگران گرگانی از رقابت های قهرمانی آسیا در این شهرستان قدردانی کرد و گفت: تاکتیک‌های دفاعی تیم ملی کبدی ایران در دیدار مقابل تایلند بسیار موفق بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا کیوال چاند سوتار روز جمعه پس از پیروزی تیم ملی کبدی ایران مقابل تایلند در جمع خبرنگاران اظهارکرد: تایلند تیم خوبی است اما ایران یکی از قدرت‌های کبدی بوده و خوشبختانه در بازی اول در رقابت های 2017 قهرمانی آسیا در گرگان با اختلاف به پیروزی رسیدیم.
وی عنوان کرد: تیم ایران سطح بالایی نسبت به تایلند دارد و تاکتیک‌های دفاع و حمله را به خوبی اجرا و موفق به کسب پیروزی شد.
سوتار تصریح کرد: حضور بازیکنان ایرانی در لیگ کبدی هند کمک زیادی به تیم ما کرده و مهره‌های با تجربه‌ای در اختیار داریم.
**
سرمربی تیم ملی کبدی تایلند نیز با بیان اینکه خوشحالیم مقابل تیم قدرتمند ایران بازی انجام داده و تجربه کسب کردیم، افزود: رویارویی با ایران برای هر تیمی تجربه به دنبال دارد زیرا ایران از قدرت‌های کبدی آسیا و جهان است.
سومپراچ فون چو با اشاره به میزبانی گرگان از مسابقات کبدی قهرمانی آسیا نیز گفت که رقابت‌ها در سطح بسیار بالایی در حال برگزاری است.
**
همچنین سرمربی تیم کبدی مردان هندوستان گفت که تلاش تیم ما برای کسب مدال طلای مسابقات کبدی آسیا است.
به گزارش ایرنا رامبیر سینگ کوکار امروز جمعه پس از پیروزی تیمش در برابر عراق در مسابقات کبدی مردان قهرمانی آسیا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خوبی مقابل تیم عراق انجام دادیم و در تمام جوانب بازی قدرتمند ظاهر شدیم.
وی عنوان کرد: تیم عراق به تازگی شکل گرفته و تمریناتش را آغاز کرده است اما بازی خوبی برابر ما ارائه دادند.
**
سرمربی ایرانی تیم ملی کبدی مردان عراق نیز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد که از بازی مقابل تیم هند تجربه خوبی کسب کردیم.
به گزارش ایرنا مصطفی نوده پس از شکست تیمش مقابل هند در نخستین بازی مسابقات کبدی آسیا افزود: این بازی تجربه شیرین و خوبی برای تیم عراق بود و از عملکرد تمام بازیکنانم راضی هستم.
نودهی تصریح کرد: اکثر بازیکنان ما بین 16 تا 19 سال سن داشتند و در مقابل تیم هند که مدافع عنوان قهرمانی است در وقت هایی از این دیدار، بازی خوبی ارائه کردند و حتی موفق شدند یک دور تمام بازیکنان تیم هند را از زمین خارج کنند.
**
سرمربی تیم ملی کبدی مردان کره جنوبی نیز از تلاش برای کسب پیروزی در مقابل ایران خبر داد.
جائه هو چو پس از پیروزی برابر تیم سریلانکا در نخستین دیدار این تیم در مسابقات کبدی مردان قهرمانی آسیا افزود: بازی مهم و دشواری مقابل تیم سریلانکا انجام دادیم.
وی درباره بازی بعدی کره مقابل ایران بیان کرد: ایران جزو تیم های درجه یک آسیا است و بازی جالبی مقابل این تیم خواهیم داشت.
به گزارش ایرنا دهمین دوره رقابت های کبدی مردان و پنجمین دوره مسابقات کبدی زنان قهرمانی آسیا از صبح جمعه سوم آذر 96 در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان آغاز شد.
براساس قرعه کشی در بخش مردان این رقابت ها تیم های هند، پاکستان، ژاپن، عراق و افغانستان در گروه اول و ایران، کره جنوبی، سریلانکا، تایلند و ترکمنستان در گروه دوم به مصاف هم می روند.
در بخش زنان هم تیم های هند، کره جنوبی، تایلند، ترکمنستان و چین تایپه در گروه اول و ایران، ژاپن، سریلانکا، عراق و پاکستان در گروه دوم با هم رقابت می کنند.
این رقابت ها به مدت سه روز در گرگان ادامه دارد.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا

انتهای پیام /*

نظر شما