شناسهٔ خبر: 22661703 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بازی با ایتالیا معادل ۶۰ جلسه تمرین بود

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: مسابقات تدارکاتی اهمیت زیادی برایمان دارند و حتی یک بازی دوستانه با ایتالیا با ۶۰ جلسه تمرینی برابر بود.

صاحب‌خبر -
بازی با ایتالیا به اندازه ۶۰ جلسه تمرین ارزش داشتبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛  شهرزاد مظفر  بعد از پیروزی مقابل ایتالیا در جمع خبرنگاران گفت:  با توجه به اینکه ایتالیا در جام جهانی کوچک شرکت نمی کند، درباره جایگاه فوتسال بانوان ایتالیا در جهان اطلاع خاصی ندارم، اما این تیم امروز بازی خوبی را برابر ما ارائه کرد.
 
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران تاکید کرد: بازی دوستانه برای ما بسیار لازم است، بازی امروز مقابل ایتالیا به اندازه ۶۰ جلسه تمرین برای ما ارزش داشت.

وی گفت: از بازی شاگردانم مقابل ایتالیا بسیار راضی هستم، سطح بازی بازیکنانم نسبت به رقابت های داخل سالن ترکمنستان پیشرفت بالایی داشت و تغییرات و این رشد فنی ملموس بود.
 
ایتالیا به یک مدعی تبدیل می شود
 
مظفر افزود: با توجه به اینکه در فوتسال جام جهانی نداریم، رنکینگی هم در این رشته وجود ندارد. با این وجود ایتالیا از چند سال قبل حرکت آهسته ای را شروع کرده است و به جای شرکت در تورنمنت ها ترجیح می دهد در مسابقات دوستانه شرکت کند که به نظرم مسیر خیلی درستی رفته اند و در دو سال آینده به تیمی مدعی تبدیل می شوند.

مظفر با اشاره‌ به تماشاگران حاضر در سالن گفت: حضور تماشاگران انگیزه بسیار خوبی به ما داد، بازی در حضور چنین تماشاگرانی بسیار لذت‌بخش بود. به شاگردانم گفتم، قدر این بازی را بدانید چرا که شاید چنین فضایی برای بازی دوباره به وجود نیاید.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران اظهار داشت: ۲۷ و ۲۹ بهمن دو بازی دوستانه با تیم ملی روسیه خواهیم داشت، چین، ژاپن و تایلند را هم در برنامه خود داریم. بازی با تیم ملی چین تا حدودی قطعی شده، اما هنوز زمان آن مشخص نیست.

نظر شما